suseduse Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 gikk til fysio i 6 mnd etter fødsel, men synes ikke det hjalp særlig.. har nå begynt å jobbe igjen, og sliter noe sinnsykt, gruer meg til jobb.. prøver å få råd av fastlegen til hva å gjøre, men er bare henvisning til fysio, men må jo være noe annet?? jeg går uten inntekt fram til 1. oktober, så har ikke råd til kiropraktor, men orker ikke detta.. blir så sinnsykt deppa.. kan sykemelde meg, men det vil jeg IKKE!!! da blir jeg enda mere deppa tror jeg.. veit bare ikke hva jeg skal gjøre, for klarer ikke jobbe og vil ikke gå hjemme.. jobber mye i 2 uker til, og etter det blir det 2 kvelder i uka (skal gå hjemme med gutten min) så aktiv sykemelding går ikke siden jeg da er stengeansvarlig (jobber i butikk) og må jobbe kvelder..
suseduse Skrevet 21. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2007 men det koster en del ikke sant? og må vel ha noen behandlinger??
Gjest Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 Trening i basseng. Fikk det billig siden jeg hadde henvisning pga bekkenløsning m/gangvansker.
Makka Pakka Skrevet 21. august 2007 #6 Skrevet 21. august 2007 Manuellterapeut som kunne en del om bekkenplager. Han trykte og tøyde og ga meg øvelser jeg skulle gjøre hjemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå