de tre bukkenebruse Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 noen andre som skal føde på sus i begynnelsen av desember? jeg har termin den 7:)
maren86 Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Ja, regner nok med at lille Benjamin kommer i begynnelsen av desember, termin 4 desember. Første gangsfødene og gruer meg noe enormt, men det er mange bra fødselsleger og jordmødre der oppe så det skal vel gå bra:D Er dette din første også?
de tre bukkenebruse Skrevet 24. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2007 det er min 2:) har en sønn på snart 3 fra før:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå