♥ Mrs.B-07+09♥Fødeklar =) Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 har time på føde poliklinikk kl 12.30 for samtale om i gangsetting grunnet karpal tunnel syndrom. det er 99% sikkert at jeg blir i gangsatt (ellers så må jeg operere å bli handicappet i 4-6 uker) hvor sannsynlig er det at jeg bli satt igang i dag? bør jeg belage meg på at det ikke skjer noe før i morgen?
bjørg Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Tror du like greit kan satse på å bli satt igang i dag... Litt kjedelig å bli igjen der uten å ha med det man trenger. I gangsetting kan ta litt tid. Gjorde ihvertfall det med meg. Begynte modningsbehandling tidlig en mandag og gutten min er født tirsdagskvelden. Mye venting i begynnelsen før man liksom kommer ordentlig i gang med fødselen. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå