Gå til innhold

ang igangsetting.....trenger svar kjapt!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

har time på føde poliklinikk kl 12.30 for samtale om i gangsetting grunnet karpal tunnel syndrom.

det er 99% sikkert at jeg blir i gangsatt (ellers så må jeg operere å bli handicappet i 4-6 uker)

hvor sannsynlig er det at jeg bli satt igang i dag?

bør jeg belage meg på at det ikke skjer noe før i morgen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du like greit kan satse på å bli satt igang i dag... Litt kjedelig å bli igjen der uten å ha med det man trenger. I gangsetting kan ta litt tid. Gjorde ihvertfall det med meg. Begynte modningsbehandling tidlig en mandag og gutten min er født tirsdagskvelden. Mye venting i begynnelsen før man liksom kommer ordentlig i gang med fødselen.

 

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...