Gå til innhold

Kjenner dere liv hver dag !??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei,

I de siste ukene har små leamus lignende ting i magen min utviklet seg til "tydelige" dult =)

men, hvor kjenner dere sparkene ? og hvor ofte???

=)

Jeg kjenner de under navle regionen - sånn ca 5-8 cm under navlen =)

Noen dager kjenner jeg mage og "kraftige" andre dager kjenner jeg ingenting, eller bare sånne pittesmåe dult :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kjent spark hver dag siden jeg var rundt 16 uker. Kjenner sparkene helt nederst på magen. Er ganske lang, så magen min er veldig langt nede. Er 21+1 idag :)

Skrevet

Kjenner han hver dag ja..ofte i 19 tiden, da er han aktiv =)

Skrevet

Jeg har kjent liv daglig fra jeg var i uke 16, men det er tredje gang jeg er gravid.

Skrevet

Har kjent spark hver dag siden uke 19 (er førstegangs gravid). Det er kraftige spark, og de synes godt fra utsiden også! :-)

Babyen min sparker forsåvidt litt her og der, og ofte flere ganger om dagen. Men mest aktivitet er det når jeg skal til å sove! :-)

Skrevet

Jeg er 16+2, og jeg kjenner liv hver dag, dog ikke så ofte! Stort sett rundt midt på dagen, så blir det stille en stund, og så er det noe aktivitet rundt 22/23-tiden igjen! Jeg snakker ikke skikkelige fraspark her altså, mer som noen forsiktig banker på fra innsiden! :)

Skrevet

Er 21+2 kjenner masse liv hver dag. Blir vell en villbass til:o) Kjenner mest på sidene og noen ganger forran mot beinet (au). Skikkelige harde spark. Måtte le i sted babyen drev å hikket så hele magen hoppet:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...