Gå til innhold

Da har jeg bestilt akupunktur-time til Milla....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper at det kan hjelpe på mageknipen hennes. Ikke noe annet som funker i allefall...har prøvd sukkervann, ammete og minifom-dråper. En venninne av meg som tipset meg - hun hadde hatt begge sine små på akupunktur og etter tre behandlinger var de kvitt det:o) Koster 200,- gangen, så det var ikke så ille det, syns jeg:o) Time på lørdag, selv om hun egentlig hadde stengt da...men var så fullt ellers, så det var jo snilt:o) Krysser bare fingrene for at det funkerXXXXXXXXXXX

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal krysse fingrene for at det går bra jeg :) Lykke til og god bedring til den lille magen til Milla :)

Skrevet

Mi jente som nå er 2 år hadde kollikk da hu va nyfødt. Jeg prøvde ALT, men det hjalp ikke. Så til slutt prøvde vi akupunktur med henne, da var hu 2 mnd og vi var HELT utslitt!! Etter 2-3 ganger der var hu fin.

Før vi beynte me akupunktur så grein hun fra ca 8 om kvelden til kansje 6 om morgenen i ett. Etter 2-3 behandlinger sov hun HELE natten.

Så lykke til!

Skrevet

Jeg har stor tro på akupunkturbehandling, så lykke til!

Er Milla navnet til barnet ditt, eller et kallenavn her inne?

Ville bare si at vi var i Hellas nå og ble litt kjent med en familie fra Nederland som hadde ei lita jente som het Milla. Var visst vanlig navn der forsto jeg ((:

Skrevet

Hun heter Milla:o) Er ikke så mange som heter det i Norge...men jeg syns det er så nydelig:o)))

Jepp, jeg har tro på akupunktur, jeg også. Jeg har så godt som blitt kvitt pollenallergien min ved akupunktur:o)

Skrevet

Hun har heldigvis ikke kolikk...uff, det er jo den store "skrekken"...men hun sliter veldig med mage-vondt. Spesielt om kvelden og natten. Kroer seg sammen og syter og gråter til hun får ut noe luft...stakkar...Så bra at det funket så raskt for din jente da! Har virkelig troen på dette:o)

Skrevet

Jeg har hatt Milla som kallenavn jeg da.. :) En nevø og en ex (uavhenig av hverandre vel og merke....) som brukte det på meg. He, he. Vet at datteren til Mona Grundt også heter Milla.

Mange som heter Camilla, men som bare bruker forkortelsen :)

Skrevet

Ja, jeg vet datteren til Mona Grudt heter det...men må bare poengtere at vi hadde bestemt oss for navnet før jeg visste det;o)))) Sist jeg skjekket på sib var det i allefall bare 133 som hadde det som eneste fornavn.

Det som er litt vittig er at i bhg til storebror er det en som jobber der som heter Camilla, og henne kaller han for Milla...he he, men vår Milla er ikke oppkalt etter henne da;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...