Anonym bruker Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 hei på deg!! i går ble pakka di sendt håper den faller i smak!! klem fra din hemmelige hobbyvenn
Tre små & mammaen Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Tusen hjertlig takk for pakken:-) Den kom i dag:-) Utifra tingene som var i pakken (som jeg likte veldig godt) så tipper jeg på at du er: summer85 og 2 sjarmtroll =)
summer85 Skrevet 25. august 2007 #4 Skrevet 25. august 2007 hihi =) du har tippet riktig!! så bra du likte pakken da =) hadde egentlig tenkt til å bestille sånn "penn" til deg, men med sånn tupp på til å plukke opp små ting med og med sånn til å trykke ut de tingene som ikke skal være med på diesen... hvis du skjønner, men klarte å trykke feil =(
Tre små & mammaen Skrevet 26. august 2007 #5 Skrevet 26. august 2007 Gjør ingenting at du trykte feil, for jeg liker den diesen kjempegodt:-) Har allerede brukt den for å lage kort med :-) Passer godt til det meste den blomsten;-) Takk igjen!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå