Gå til innhold

liker ikke at hun er så syk :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har hun hatt feber i fem dager. Tre dager med veldig høy og i natt fikk hun tabletter. Hun er sløv og apatisk. Følger ikke med på ting og sover for det meste av tiden. Nå skal vi snart til legen... men jeg føler med så hjelpesløs!!!

Hun har ikke noe snørr og har tilsynelatende ikke vondt i ørene eller halsen... men men! Han finner forhåpentligvis ut av noe han legen vår!

Er ikke noe gøy dette her... hun er forresten 7 mnd! Må bare få ut litt fustrasjon...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjarmtrollet her har også vært en del syk, og det er ikke noe moro nei. Får håpe de finner ut hva det er da, lykke til hos legen =)

Skrevet

Hvor høy feber har deres?

I morres følte jeg på meg at d var noe siden han sov helt til 09:00 og når jeg sjekket han var han gloheit.. tok feberen som målte 39,1 - er d mye for en baby på 7 mnd? Var hos legen og bakterieprøven var fint... skulle bare se ann allmenntilstanden og måle feberen etterhvert utover dagen... Akkurat nå sover han.. er skikkelig slakk stakkar.

Skrevet

I går kveld hadde hun 39,9 og da gav jeg henne tablett... Gav henne også en til på natten for å unngå svingninger ( unngå feberkramper!) i tempraturen.Nå ligger den på alt fra 38,3 til 39,5 hun pleier å bli verre i løpet av kvelden. Stakkar jeg må slutte å måle den så mye for hver gang jeg tar av henne bleia nå begynner hun å grine og vri seg unna... huff!

Alle snakker om den fjerde barnesykdommen, men da hadde hun vel hatt prikkene i dag og da har hun ikke!

Godt å høre at det er andre der ute og!

Skrevet

Føler jeg fikk så lite info fra legen... men skulle komme tilbake i morgen uansett...

Ka e den fjerde barnesykdommen? Prikker? Min fikk 2 utslettlignende prikker i ansiktet igår..

Legen sa ikke noe om at jeg skulle gi tabl. eller noe.. er d nødvendig??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...