EnJente_m_EnJente Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Noen som vet hvor man finner tlf nr og adresser til disse ? Dere skjøner jeg bor i Nittedal kommune nå, og her er det ingen åpne barnehager, så jeg tenkte at jeg kunne høre med noen i Oslo om det var mulighet for at vi kunne få besøke de
Dotten Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Gå inn på Oslo kommunes hjemmesider. Derfra finner du garantert en link. Var på St.Hanshaugen i helga, og der så jeg at de hadde åpen barnehage........! Hvordan den er vet jeg ikke.
Dotten Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 Gikk forresten inn selv. Velg fra listen Barn og ungdom (tror jeg det sto). Derfra velger du barnehager. Så må du velge bydel. Oppe i høyre gjøren kan du fylle i søkeord. Søkte på åpen barnehage, og fikk opp flere..... Håper du skjønte forklaringen min
Dotten Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 gjøren = hjørnet... he, he. Litt kjapp her ja...
EnJente_m_EnJente Skrevet 21. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. august 2007 tusen takk skal sjekke nå ! Hadde jo vært supert for snuppa og møte andre småttiser !!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå