LilleFrøkenL Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 hei:)jeg er helt ny her og trenger noen råd!!!for ca en uke siden testet jeg om jeg hadde eggl. testen var positiv! men så testet jeg idag igjen bare for morro,og da slo den ut igjen!!!kan jeg ha to eggl. på en mnd?? noen som kan svare meg?
¤¤angelina¤¤ Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Hei! Du KAN være gravid. Har sett at noen har svart det, men jeg vet ikke selv. Du får vente til ikm og teste deg med en gr-test. Lykke til !
Sharlis Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 kroppen din en sjelden gang kan faktisk slippe ut to egg samtidig:) Så det kan hende ja:)
Ema73 - prøver 5 år (8 år) Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 Jeg tror kanskje du kan være gravid. Du kan prøve en GT test og se om den slår ut, men det er nok lurest å vente til IKM dagen for å slippe å rote bort mange unødvendige tester. Forresten så tror jeg at jeg har lest at man ikke har flere eggløsninger i en syklus. I såfall er disse med kun en dag eller noe i mellom.
LilleFrøkenL Skrevet 21. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. august 2007 ok..takk for svar alle sammen:)jeg får bare vente å se..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå