Gå til innhold

Noen som vil dele sine gode rutiner med meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker i hovedsak på mat og søvn. F.eks hvordan dere gjør det med legging for kvelden ol. Når startet dere med disse rutinene? Er 5 uker her og begynner å bli litt klar for å inn litt rutiner, men vet ikke om den lille er....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er babyen som skaper rutinene - ikke du. De fleste finner sitt faste mønster ved 3mnd. Da vil de ha mat på samme tid osv.

Men du kan jo alltid hjelpe på vei ved å ha samme leggerutiner. Bade, gi mat og leggetil faste tider.

Min sønn er 5mnd og han vil fortsatt ikke ha faste rutiner. Hver dag er forskjellig. Ganske slitsomt, men ikke så mye å gjøre med det.

Skrevet

her er jenta 3 1/2 uker, og prøver med rutiner så godt som det går an.. hun får flaske, så om kvelden i 10- 11 tida, så gjer eg ho mat i mørket, raper ho og legger ho i senga si.. så pleier ho å såve til vi står opp i 10- 11 tida.. men skal ha mat hver tredje time, men såvner igjen etter rapen igjen.. veldi vikti å lære den lille forsjell på natt og dag, det fikk vi beskje om på sjukehuset.

skal du skifte bleie om natta, gjør det med minst muli lys, og ikke kos å dull med den lille.. for om natta då såver man og gjør det mest nødvendiga..

lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...