ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Den Janus lue du kjøpte til barnet ditt.....brukte hun den på vinteren også? Har en datter som svetter sinnsykt i hode og avgir mye varme. Trenger en vinterlue som puster godt nemlig. Har ikke kjent på den selv så derfor spørrer jeg deg!
Expat Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Jupp, den prinsesseullhjelmlua er kjempefin, den puster siden den er 100% ull (det tar også opp fuktighet uten å bli kaldt). De er litt små i størrelsen (eller så ha min stort hode, det kan også hende...), så forsøk dem i butikken først... Kjøpte den på OBS.
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 21. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2007 Kjempe fint! Da skal jeg kjøpe en sånn lue, hals og votter fra Janus. Baby best har de i tillegg her. Skal kjøpe en sånn balaclava også. Har du sett sånne i Janus? Vet du forresten om Janus sine ullvotter holder til en 1 åring i bhg selvom det er vått ute? Jeg er i tvil om jeg skal kjøpe reimatec votter i tillegg, skjønner du....
Expat Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 Balaclaca, hva er det? En hjelmlue er skjerf og lue i ett...
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 21. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. august 2007 Er det samme som hjelmlue!
Expat Skrevet 21. august 2007 #6 Skrevet 21. august 2007 Me confused http://www.janus.no/default.asp?id=178 Den oppe til venstre på jentene der, den har vi, og den er ideell for det du beskriver. Med knyting, uten hals. Vi har også en annen, hjelm med hals. Lurer på om den er fra Tom og Trine (sparkjøp), den lua koster bare 49!
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 21. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 21. august 2007 Skal ha den lua du kjøpte i tillegg til sånn hjelmlue. Tusen takk for hjelpen og anbefalingen av lua, Expat!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå