Hjertefamilien Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Tenkte lage en jeg da... eller pynte på en sånn kjedelig korktavle.. Men hvordan? Hva er lurt å bruke av materialer, maling etc..? Er ikke i noe kreativt hjørne for tida, alle hjernekapasitet går med til å planlegge bryllup Vi har 3 barn som går på skolen, og fant nå ut at vi trenger ett sted å henge opp informasjon/ukeplaner etc. Sånn vi har det nå ligger papirene løst på kjøkkenbenken, ingen heldig løsning :-/ Den skal henge på en murvegg som ser sånn ut: gammel murstein, fargene er rødt, hvitt og sort. Mursteinene er gjenbruk.. De er lakket med linolje, så veggen er blank. Farge på kjøkkenet er tilnærmet caffe latte, og er panel. Kjøkkeninnredningen er i furu antikk. Noen tips til meg? :-)
Hjertefamilien Skrevet 21. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 21. august 2007 Ingen..? Hmm.. får prøve å finne frem noen ledige hjerneceller og få til noe da :-)
ava* Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 Jeg har laget oppslagstavler her i huset v å kle isopor plater med stoff!! De har vært fine, billige og funksjonelle!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå