Anonym bruker Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 ..han vil ikke ta flaske. skal bare ha pupp, men jeg har ikke nok melk til han så han skriker og skriker. han er 3 mnd. hva gjør jeg???????
Anonym bruker Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Du kjøper Dr. Brown flaskene. De trenger ikke suges på, melken renner fritt. Da er det bare å ta imot:)
Gjest Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 eller du kan gi med skje, det søler litt før du/babyen lærer det, men det kan hjelpe.. Og husk å hvile/sove og spise nok, jeg har mest melk når jeg har sovet på dagen mens babyen sover.. I perioder med økedager bør du bare tenke på deg selv og babyen, ikke på støvdotter, gjester, kafeturer eller noe annet, så kan det hende det blir bedre. Nå er min gutt straks 5 mnd, og vi farter rundt som bare det uten at det går utover melka, men når han var mindre kjente jeg på melkemengden at jeg hadde vært på besøk eller rydda huset..
Gjest Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 OK du har også gutt, gamlingene i slekta mi bruker å si at det er logisk at gutter må ha pupp oftere, de skal jo bli store sterke mannfolk.. Min gutt er like stor som ei venninne som er to mnd eldre.. Har du noen som kan hjelpe deg å bære/trøste/trille tur mens du sover litt, eller tar deg en dusj og roer ned? Håper det ordner seg for dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå