Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Guttungen på 2 er så fæl til å kaste leker rundt seg! Tre-leker smeller i gulvet og han hyler av fryd! Jeg er ikke redd for at lekene skal bli ødelagt, men jeg er redd for at gulvet skal bli ødelagt eller han skal skade andre barn! Han bare smiler flåsete når jeg snakker til ham/kjefter på ham og bryr seg ikke det døyt når leken blir tatt bort! Ellers er han en veldig rolig og god gutt, da! :-)
WP-TLogPeanut Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Off,er vanskelig det der!! Aner ikke åssen man skal venne de av med det der... TL på 18 mnd kaster også leker,men er verst med kasting av mat... bare kikker på meg og gjør det mer når jeg sier at det ikke er lov,og hjelper ikke det døyt å si at nei,da får du ikke mere mat,heller... Men ja,snill og god sånn ellers hehe
Odine! Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 Når det blir kastet noe her hjemme, tar jeg leken (gir noen ganger en advarsel først) og den kommer ikke fram igjen den dagen. Har fått noen leker i fleisen, ja. Men det er ikke så mye kasting lenger (avogtil på trass, når hun er sur)
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 21. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. august 2007 Han har jo begynt å kaste steiner også, og DET er skummelt! Han kastet en stein på bilen til pappaen til venninna mi i stad! DA ble det smekk på fingrene og han ble plassertt strengt i bilen! Å! da ble jeg rasende, da!! Nei, heretter blir det slutt på å kaste ball, ja, til han skjønner det! Og leker han kaster blir fjernet uten advarsel! (uff, føler meg som en superstreng mor)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå