Gjest Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Og det var egentlig ikke noe å være redd for... Litt ubehag var det, men det var jammen ikke mye! Og lille nurk var aktiv og fin etterpå, så alt ser tipp topp ut! Så nå venter vi spent på svaret, og koooser oss med lille pjokkine der inne!
Gjest Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Så bra ) Hvor tok du dette hen? Det er vel noe man ber om selv?
Gjest Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 Hei BRIS! Lenge siden jeg har sett nicket ditt, men det kan jo ha noe med at jeg har vært lenge på ferie ) Vi tok prøven på Ullevål, og de var jo kjempeflinke! Har hatt alle mine kontroller på riksen, ettersom jeg skal føde der, og det er litt risiko her i huset. Vi fikk tilbud om fostervannsprøve fordi jeg er 38 år ved termin. Det er noen krav som må tilfredsstilles før du får en sånn prøve, blandt annet alder. Tror ikke man bare kan be om det... det er jo en liten (0,5 til 1%) sjanse for SA etter dette også, så det er jo noe man bør tenke på. Men det ser fint ut hos oss. Nå har dette svangerskapet vært et mirakel siden dag 1, og nå føles det ut som om det skal fortsette! Er alt vel med deg, da?
Gjest Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 Ja, men det er supert at du får oppfølging. Nå har vi jo kommet såpass langt, at sjansene for at alt står bra ut er stor Her er alt fint! Har slitt litt med kvalme og slapphet, men det ser ut som dette har gitt seg helt nå. Begynner på uke 17 i morgen, så det var jammen på tide synes jeg! Hadde mange blødninger i 1. tri, så vi var litt usikre på hvilken vei dette kom til å gå, men etter å ha vært på 2 tidlige ultralyder, har vi fått sett at alt står bra til. Har ikke blødd etter uke 12, så nå koser vi oss masse med den voksende magen! (som ikke har blitt så synlig for andre enn oss enda, men sånn er det vel med 1. mann). Husk å oppdater meg/oss når du har fått svar på testene dine, da. I mens får du kose deg med at svangerskapet ellers går så bra
Gjest Skrevet 21. august 2007 #5 Skrevet 21. august 2007 Godt å høre at du har det bra nå, og at du har sluttet med blødninger. Da satser vi på at vi begge kommer oss trygt til februar med nurk i magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå