Gjest Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Heisann. Lurer på om det er noen her inne som har erfaring med kynnere og nedpress. Jeg er i uke 31 og har veldig mye av dette. Er dette tidlig? Må nevne at dette er mitt fjerde svangerskap, men jeg har aldri opplevd dette før. Jeg vet jo at kynnere er vanlig og at det trener livmora til fødsel, men dette med nedpress samtidig gjør meg litt betenkt. Kan det være at noe er på gang?
ikkeakkurattattpåklattfødeklar Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Det er jo litt vanskelig å si. Personlig har jeg hatt dette en stund (da mener jeg i over en måned med nedpress, men med kynnere har jeg hatt nesten hele svangerskapet). Hadde jeg vært deg hadde jeg tatt en telefon til jm eller lege for å høre med de. Det er bare de som kan svare deg på dette. En telefon for mye enn en for lite =) Masse lykke til=)
nicotine Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 Hei Madami. Jeg er også i uke 31 og sliter med det samme som deg, veldig ubehagelig. Dette er mitt 3 barn. Ikke hatt det slik tidligere svangerskap. Mange sier jo at begge deler er vanlig da, og at noen har kynnere hele svangerskapet. Også lest om mange her inne med nedpress.
casiha Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 Jeg har også en del kynnere å nedpress,men mine kynnere gjør skikkeli vondt.Klarer så vidt å gå når de kommer,må bevege meg HELT sakte.Men jeg blir kvalm å uggen form itillegg.Idag har jeg vært kvalm å uggen hele dagen,er veldig slapp.Merker at babyen presser veldig ned i bekkenet,det er faktisk ganske ubehagelig,får av å til litt mere sånn stikking,og det kjennes ut som babyen har noe den stikker ned i vagina( sorry detaljer,men dere er vel begynt å bli vant)Er i uke 33.Skal heldigvis til jordmor imorgen,da både jeg å samboer er litt bekymret. Er litt redd for at jeg i tillegg har lekket fostervann..våknet inatt av at jeg var skikkeli våt i undelivet,å det var mer flytende enn utflod å mere blank i fargen.Har merket dette 1 gang tidligere også,men da tenkte jeg ikke så nøye over dette..gikk bare på do å tørket meg for så å legge mæj til å såve igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå