Anonym bruker Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 70/30 Første uka i mnd hos meg, første helga fra fredag til søndag hos far, to uker hos meg, tredje uka i mnd hos han. Vi leverer begge to. Syns den fungerer dårlig etter langt samvær. Da er ungen urolig og bruker lang tid på å omstille seg igjen. Vi klarer ikke å samarbeide om oppdragelse og rutiner. Det tror jeg er avgjørende viktig at man gjør om man har så mye samvær.
camilla^ Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 Min mann har 60/40 ved hans eldste og 40/60 på hans yngste. De er her annen hver uke. Hun eldste kommer hit veldig ofte etter skolen. Hun minste er av og til hos sin mor når hun er her. Syns det fungerer bra jeg. De kommer og går litt som de vil, er det ikke noen spesielle planer hjos den de er hos og det er greit er de en tur hos den andre foreldren.
*under-vidunder* Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 vi har 70/30 har det veldig enkelt og greit egentlig... ulike uker: torsd-sønd (hos pappa) like uker: torsd-fred, og sønd-mand (hos pappa)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå