PrinsesseSjefen Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Kommer en kjempelang side med feilmelding, masse "dataspråk" (mye mer enn dette) Server Error in '/SKBAUTHENTICATION' Application. -------------------------------------------------------------------------------- Could not load file or assembly 'itextsharp' or one of its dependencies. There is not enough space on the disk. (Exception from HRESULT: 0x80070070) Description: An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code. Kan noen prøve å logge inn, og se om det er bare hos meg det er problemer??? Har noen regninger.....
1 høne i haneflokken-født Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 jeg kom inn for en halv time si iallfall...............men de har hatt ustabilt nett noen dager, men så det var borte nå
PrinsesseSjefen Skrevet 21. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2007 takk, da er det håpentligvis ikke hos meg. Maskina vår lever nemlig sitt eget liv for tida, jeg venter nesten bare på at den skal kræsje... Alt er kopiert som jeg må ha, og vi venter på besøk av svogeren min (driver i databransjen) Får drøye regningene litt, og prøve igjen senere.
Dotten Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 Skal prøve jeg... vent litt. (Prøvde i går og da var enkelte ting som saldo ikke tilgjengelig, men etter en times tid, var alt på plass igjen). Dette var på ettermiddag. Skal si i fra om jeg kom inn jeg............
Julie*sin*mamma:-) Skrevet 21. august 2007 #5 Skrevet 21. august 2007 jeg har også problemer. Etter passordet er lagt inn så får jeg feilmelding...
Dotten Skrevet 21. august 2007 #6 Skrevet 21. august 2007 Kom inn jeg, men på forsiden før jeg logget meg helt inn, sto det at de hadde problemer med "tidsavbrudd". Folk ble kastet ut......! Men de jobbet for fullt med å fikse problemet. Så bare prøv igjen om litt du
PrinsesseSjefen Skrevet 21. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 21. august 2007 men fikk dere den siden som jeg kopiert (kopierte ikke hele) Kommer ingen steder jeg....
Pappas fultreffer :) Skrevet 21. august 2007 #8 Skrevet 21. august 2007 Tidsavbrudd Enkelte kunder kan oppleve problem med tidsavbrudd i nettbanken og i aksjetraderen. Vi jobber for fullt med å løse problemet, og beklager ulempene dette medfører. De har nok problemer ja.
PrinsesseSjefen Skrevet 21. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 21. august 2007 får ikke ppassordsiden en gang, kommer når den skal hente sertifikatet.... grr...
PrinsesseSjefen Skrevet 21. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 21. august 2007 kom inn nå, takk for hjelpa jenter! Da er regningene betalt, og nå skal jeg og 3 åringen ut i sola! ha en fin dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå