Gå til innhold

Er så irritert på sambo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på å koke over snart, eller kanskje det har allerede skjedd..

Dette er en typisk dag for han..

Står opp, går ut å tar seg en røyk. Går på badet. Setter på en film til 3 åringen vår, og så legger han seg i sofaen og sovner som regel bare han ser ei pute, av og til har han laget frokost til sønnen andre ganger ikke. Da han endelig kommer seg opp av sofaen tar han seg en røyk. Går på badet, kler på seg uten å stelle seg, en ny røyk tar gjerne en telefon til sin mor, for å få sympati av en eller annen grunn. Går inn lager frokost eller skal jeg kalle det sen lunsj. Går ut å tar seg en ny røyk. Setter seg ved pc`en. Går på badet. Sånn går hele dagen til kvelden, da sier jeg god natt og han sitter ved pc`en en stund, ser på film og sånn kan jeg finne han en gang på natta da jeg må amme.

Skal jeg ha han til å gjøre noe så må jeg mase gjerne flere måneder før noe blir gjort, hvis ikke foreldrene mine kommer på besøk slik at jeg får hjelp av dem. Jeg har hendene fulle med 3 barn og andre huslige ting.

Det må da for faen gå an å forvente at mannen i huset på snart 40 år ska gjøre annet enn å sove, drite, røyke, spise og sove for å ikke snakke om telefonene han tar til sin mor. Og da jeg skal fortelle og prøve å prate med han hvordan jeg føler og har det, snur han som regel rundt og går ut for å ta seg en røyk.

Eldste sønnen min er mere mann enn han på 40 år.

Beklager måtte få ut frustrasjonen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobber han ikke??? For an taper...Sorry.. Men en mann i sin beste alder..? Hørtes tragisk ut!

Skrevet

Høres ut som om du er sammen med eksen min....hihihi.

Men seriøst; bli forbanna og si skikkelig ifra.

Skrevet

Så han vil ikke prate? Vel, da har dere et stort problem......

Du må selv se hvor lenge du gidder dette, men dere skal jo begge være like mye foreldre med likestilt ansvarsfordelig mht barna og hjemmet deres. Synes ikke å være tilfelle hos dere.....:-/

Hva er grunnen til at han ikke er i jobb??

Skrevet

han gidder ikke jobbe.. Det gidder ikke jeg heller, så det er jo egentlig greit.. vi klarer oss på de stønandene vi har.. Ulempen er jo at vi kanskje har litt for mye tid sammen..

HI

Skrevet

Hadde kastet han ut for lenge siden. Hva trenger du han egentlig til?

Men samtidig så må jeg få si; hva forventet du deg? Dere har valgt å ikke gidde å jobbe.......

Mener du at det er ok at han ikke jobber ute, men skal jobbe hjemme?

Han kan være lat ute i samfunnet, men ikke hos deg?

Dette livet har du jo valgt selv.....og det er barna som får svi.

Man må vel gjøre noe med det selv, og ikke syte her.

Skrevet

javell, mrs PERFECT!!! Reis til helvette du a...!!!

HI

Skrevet

FAEEEEEN JEG TROR JEG KLIKKER SNART. NÅ SITTERN FAAAAAAAAAAAAEN MEG I HÆLVETE Å RØYKER MED UNGEN I FANGET. MÅ BRYTE AV LITT FOR HAN SKAL FÅ SVINEBANK!!!!!

HI.

Skrevet

Djizez....anonym-mafiaen tar jo helt av her inne for tida.....!

Skrevet

ÅHHHHHHHHHHHHHH... HJEEEELP!!! JEG KAKKAN I HODET OG HAN LIGGER PÅ GULVET MED BLOD FRA HODET OG PUNGEN.. FAAAAAAAAAEN.... HVORDAN I HÆLVETE SKAL VI KLARE OSS PÅ EI TRYGD NÅ DA???

HI.

Skrevet

Det går så bra så. Nå kan du også søke om etterlattepensjon.......

Jippi, da var dagen redda....

Skrevet

Åhhh tusen takk Kari Mari:-) Nå ble jeg glad igjen!!!

hi.

Skrevet

Mannen din virker deprimert,- kanskje ikke så rart med ei kjerring som deg :-/

Skrevet

Om jeg hadde vært deg og beholdt han, hadde jeg pustet lettet ut for at han i det minste ikke røyker inne.

Men mer seriøst, om jeg var deg,ville jeg gitt han en meget klar beskjed om at han skal ta seg sammen eller flytte! Ikke noe om hva du føler eller hvor sliten du er. Bare helt klar beskjed. Også tar du deg en tur ut med venninner rett etter du har gitt han beskjeden og lar han sitte hjemme med ungene så får han tenkt seg om. Dra selvsagt hjem og legg deg og ikke vær utro. men bare ta deg en tur ut for å understreke at du mener det du sa.

En sånn mann hadde gjort meg komplett sprø ihvertfall!

Skrevet

Nå leste jeg hele tråden.... Du som hadde den fisketråden også eller? I såfall bare gjentar jeg det om vival her og... ;-)

Skrevet

det er ikke emg nei. dustemikkel..

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...