Circe Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Vet ikke hvordan det skrives jeg. Men moren min hadde kjøpt noen sånne kopper. Skulle visst være så bra. Noen som gidder å forklare hva dette er? Altså hvilken funksjon de har som er så bra. Har ikke sett de enda jeg.
Expat Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 De er så grei å lukke igjen, og grei å drikke fra.
Circe Skrevet 21. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2007 jaha.. og hva skiller de fra vanlige kopper da?? Greie å lukke igjen??? Skjønner jeg er helt grønn her, men men...
Expat Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 Man folder ned tuten og da er de igjen. Ikke no kompliserte ventiler og sånn.
Circe Skrevet 21. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. august 2007 Tror kanskje jeg må se den koppen jeg. Hmmm... Har jo sett folk har skrevet om de koppene. hehe.. At jeg ALDRI kan få med meg sånne ting. jaja... Finner nok ut av det når jeg har koppen i hus. Takk for svar ihvertfall..
Expat Skrevet 21. august 2007 #6 Skrevet 21. august 2007 http://www.tommeetippee.co.uk/shop/products/first-cup-4-months.html Tuten som stikker opp folder man bare ned i lokket og det er tett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå