Gå til innhold

Tisse om natta

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er oppe ihvertfall 5 ganger om natta, utrolig slitsomt! Forrige gang startet det i siste måned. Nå er jeg i uke 22. Er klar for nattevåk allerede, he,he. Noen som sliter med det samme? Veldig tungt å gå på jobben, når man ikke får søvn. Noen tips??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei,

ingen tips desverre;0) ville bare si at jeg sliter med det samme..kanskje ikke fem ganger om natta, men et par ganger er slitsomt nokk!! Haaper det gaar over snart:) er selv i uke 20 bare, huff:)

Skrevet

Hmmm nei ingen tips. Hadde det sånn i starten av svangerskapet og nå springer jeg på toalett i ett igjen.

Er i uke 25. Starter fra 03.00 om natten og fremover. Har siste uken faktisk gått i seng i 8 tiden på kvelden for og få nok søvn til jobben igjen dagen etter.

Så sosial er jeg:-)

Skrevet

oi 5 ganger var mye! er bare oppe 1 til 2ganger jeg...

søvnmangel er grunn nok til å sykemelde seg noen prosent da...

Skrevet

Jeg er i uke 21 og har stått opp 3-6 ganger om natta helt siden uke 9.. Blir både trett og irritabel om dagen, så jeg vet det kan være veldig slitsomt, men har desverre lite med råd. Det eneste som kan hjelpe litt, er å la vær å drikke noe før du legger deg. Det hjelper litt hvertfall.

Skrevet

Er 21+2 å oppe 1-2 ganger på natten. Men mange ganger før vi sovner.

Skrevet

helt håpløst å tisse om natta. Gjør det jeg og. Men nå passer jeg på å drikke mye i løpet av dagen, sånn at jeg ikke har så voldsomt behov for å tisse på natta. Funker greit, selv om jeg stort sett er oppe 1 gang.

Skrevet

Skulle gjerne hatt noen tips selv jeg:) Har stått opp flere ganger om natta for å tisse i hele svangerskapet jeg. Slitsomt å ikke få sammenhengende nattesøvn, blir så utrolig sliten å trøtt hele tiden.

Skrevet

Tror ikke det finnes noen vindundertriks i dette tilfellet... For min del har tissing vært svangerskapstegn nummer èn alle tre gangene, og jeg er også oppe 4-5 ganger i løpet av natta, og det er uavhengig av om jeg har drukket mye eller lite... Usannsynlig dølt, men nå er jeg så vant til det at jeg har blitt verdensmester i å holde meg, og når jeg først må opp på natta så går hjernen på autopilot sånn at jeg knapt nok husker at jeg har vært på do...! ;)

Skrevet

Da er jeg ikke så unormal alikevel da. Må le også. Legger meg tidlig jeg også. I dag ble det sykemelding på meg. Men også pga. av bekkenløsning. I morgen skal jeg sove ut... endelig.

Beklager at jeg er anonym men skjedd et eller annet så kommer ikke inn på min side, noe galt med nick navnet. vet ikke helt.

Skrevet

Huff da dere..jeg har ikke beg enda denne gangen..

Jeg har det problemet at jeg ikke våkner jeg da, og om morgnen da så kommer jeg meg nesten ikke ut på do før det går galt..he he

Skrevet

hvor deilig å se at det er flere som er ca like langt som meg som har samme problemet:) er 21+2 og er oppe ca 1-2 ganger om natten!

Skrevet

Hei.

Vært oppe x 1 pr natt helt siden pos.test uansett uke. Nå de siste ukene holder det som regel helt til 06 om morgenen.

5ganger var da voldsomt hoved innlegger. Hadde blitt sprø da.

Skrevet

Ja ikke sant. Utrolig plagsomt. I natt var det to ganger , faktisk! Fikk et tips om å drikke masse hele dagen og spise noe salt på kvelden. Salt binder vann vet du! Det hjalp. Spiste spagetti med litt salt. Potetgull blir jeg uvel av.

Skrevet

Jeg også må opp fler og fler ganger hver natt det begynte fra uke 9 med en gang. nå er jeg oppe i 4 ganger per natt! slitsomt!

Skrevet

Jeg er 20+1, og tisser mellom 2 og fem/seks ganger pr natt alt ettersom. Spes. like etter at jeg har sovnet, må jeg opp. Når jeg så sovner igjen, må jeg også opp igjen omtrent med det samme. Er verre de nettene jeg sover dårlig(lett - som f.eks. når sambo snorker masse e.l.) mens de nettene hvor jeg virkelig er stuptrøtt og mer eller midre besvimer før jeg treffer sengen, så er jeg oppe kanskje to ganger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...