Gå til innhold

Ta en titt her mammaer fra sarpsborg/fredrikstad

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går skulle jeg begynne på skolen, førskolelærer deltid i Halden, og hadde med meg lille gutten min på 7 uker. Det gikk veldig bra. Han sov nesten hele tiden, og forstyrret ingen. Så kom pedlæreren bort til meg å sa "du vet at det ikke er lov å ha med barn på skolen?". Har aldri hørt noe om det, og synes det er merkelig at hun sier det, for jeg så to andre jenter i gangen med barnevogn. Snerpekjærring. Men i alle fall. Vil ikke dra fra gutten min så mye, så da blir det ikke noe skole på meg i år. Men da må jeg jo finne på noe annet! :) Hva skjer her i området for mammaer og babyer? Orker jo ikke å gå hjemme og dasse hele tiden heller...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Så utrolig teit at du ikke kan ha med sønnen din på skolen! Har jeg aldri hørt om før. Var mange som hadde med seg sine da jeg gikk på sykepleien.. menmen..

Jeg har en gutt på snart 8 måneder, og vi pleier å være på babykino hver mandag:-) det er kl 12 på fredrikstad kino. Ellers skal vi muligens begynne med Babysang, og det er hver onsdag kl 10 i Domkirken. Og så triller vi mye turer så lenge været er ok. kanskje ikke så mye spennende, men vi koser oss:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...