hollering Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Har en liten gullgutt på 1 år,når jeg hentet han i bh i går var de ute i sandkassa,jeg reagerte på at det ikke var noen voksne i nærheten,ble stående å observere litt før han så meg,og det kom heller ikke noen voksne.ER jeg litt hysterisk hvis jeg nevner det for de? han kan ikke gå ennå,jeg ville ikke sattt han alene i sandkassa hjemme..... Eller er jeg litt på bærtur?????
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Nå vet ikke jeg hvor stor bhg sønnen din går i, og hvor mange 1 åriger det er. Men hvis dem skal sitte med han hele tiden, hva med de andre små? De ansatte må jo bevege seg rundt i uteområdet sånn at dem har full oversikt over alle barna..
Mrs. Bouquet Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 Enig med deg, så små barn bør ha tilsyn hele tiden,så lenge de ikke sover eller sitter trygt i en lekegrind
Gjest Sekretøsa Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 Så lenge han kosa seg der, så er det vel ikke noe og "ta så på vei" for? De hadde nok kommet ilende til om det skulle være noe. De har gått av og leke litt alene også
hollering Skrevet 21. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. august 2007 Forventer ikke at det skal være folk rundt han hele tiden,MEN sto faktisk lenge å ventet på at det skulle komme noen.Det er jo ikke mer en liten stein i halsen så er det gjort...ekkelt å tenke på.
kajak&Daniel Skrevet 21. august 2007 #6 Skrevet 21. august 2007 Jeg er enig med deg. Lillegutt er 9,5 mnd, og går ikke enda. Når de er ute, så forventer jeg jo selvsagt at de voksne er der sammen med han! Og det med at de voksne må passe på de andre også.. klart de må det, men de ungene på 2 år klarer seg litt bedre alene, og de er jo aldri langt unna. Nå vet jeg jo ikke hvordan barnehagen deres er, men der lillegutt går, har hver avdeling "sitt område" ute, og på det området har jo de voksne oversikt. Det hender jo de største barna på avdelingen går litt rundt, og da må jo de voksne av og til gå og se etter de, men når de er tre voksne, går jo ikke alle for å se etter de da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå