Duracellgirl*prøver* Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 hadde jeg det sinnsykt vondt akkurat nå.. hehe Men med tanke på at om kun 40 minitter så er tigergutt født så klarer jeg tenke tanken... hehe. Alt er bra med meg og lillegutt, sliter med åpent sår på ene brystvorten så det gjør sinnsykt vondt å amme og jeg har alt for mye melk desverre så litt spreng må jeg nok leve med en liten stund ja. Ellers så koser vi oss hjemme, storebror har begynnt i barnehagen og er så flink. Skal nusse lillebror hver morgen og så sier han "hei du kjekken" hehehehe skal tro jeg lo så tårene rant når han sa det første gangen, aner ikke hvor han har det ifra. Håper det går bra med dere er inne og at de fødeklare og overtidsdamer føder snart. Jeg har nesten ikke tid til nettbruk lengre, og det er egentlig temmelig avslappende og godt synes jeg.
Baby i mars 08! :-) Ble april. Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 Heia! Gratulerer så mye med lillegutten! På apoteket selger de en salve som hjelper på brystvorten. (Jeg revnet og hele greie var et stort sår...) Husker ikke helt hva den heter men det er bare en liten gul tube. Huff skal prøve å komme på navnet... Prøv å vaske den ren og la den lufttørke, samt å la han spise av det andre brystet først. De suger mye hardere når de er sultne, så hvis han får det andre først skulle man tro at han ikke sugde så hardt på nr to. Og sånne skjell (som jeg heller ikke husker navnet på) hjelper også. (Mulig jeg er litt i ammetåka 8 mnd for tidlig for jeg husker ingenting..) Det er helt grusomt vondt å amme med sår på brystvorta. Jeg svimte av en gang så da begynte jeg med flaske...jeg som var skikkelig motivert på å amme... Men iallefall, skal prøve å komme på det navnet på den salva, for den er skikkelig god. Kos dere videre med storebror og "lille kjekken". ;-)
strekkmerketrollet Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 jammen dette høres jo bra ut Så bra at storebror er så flink i barnehagen! Det er bedre å ha for mye melk en for lite =) Luft tørking er det ultimate for såre brystvorter.. Lykke til fremover =D
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 21. august 2007 #5 Skrevet 21. august 2007 Hei hei:):) Høres jo ut som det går fint da:0) Høres ikke noe godt ut med såre brystvorter:( Ikke bra!! Så søt storebror er da!!!Herregud!!!Herlig assa:0) KOS dere MASSE MASSE!!!!! Klemmer:)
Frukten og To små Skrevet 21. august 2007 #6 Skrevet 21. august 2007 Hehe, så nydelig han største mann er. Er nok en veeldig stolt bror. Mye morsomt som kommer fra barnemunner altså! Tviler heller ikke på at tigergutten er hel skjønn, og ønsker deg lykke til videre med bryst spreng og håper såret gror fort.
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 21. august 2007 #7 Skrevet 21. august 2007 Så deilig! Nyt tida med storebror og lillebror! Godt å "slippe" bim, hva?
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 21. august 2007 #9 Skrevet 21. august 2007 Gratulerer så mye med den lille. Åhh jeg kjenner den vonde/ såre puppen. Sleit med det med første våres. var så forfedelig vondt. For meg hjalp det å lufte de. Naboene måtte tro jeg var gal. Gikk rundt toppløs. Og smurte med brystmelk. Ga litt flaske for å gi de litt pause. Så ble det bedre og jeg kunne fullamme.
Lykkelig med 2 barn Skrevet 21. august 2007 #10 Skrevet 21. august 2007 Gratulerer så mye! Salven heter Purilan og gjør underverker:-) Lykke til!
*RutIetutt* Skrevet 21. august 2007 #11 Skrevet 21. august 2007 Så fint at alt går bra med dere:o) Går fint med oss også, bortsett fra at Milla sliter sånn med mageknip...skal til akupunktur med henne på lørdag, så får håpe det funker. Jeg hadde også blødende sår på brystvortene den første uken - mamma kjøpte noen ammeinnlegg i hydrogel til meg - og de var helt supre! De gjør at det er fuktig sårheling hele tiden, så det grodde på null komma niks! Nå har jeg ikke vært plaget med puppevondt siden og det går helt fint å amme:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå