Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja i går så fikk jeg da se den nyfødte(som jeg nevnte i et tidligere innlegg),herlighet så nydelig,bittebitteliten,er lenge siden jeg har sett nyfødte annet enn på bilder,han veivet med de små armene og gråt med sped stemme etter pupp da han våknet..hellandussen..jeg ble helt myyyyk smeltet innvendig,åååhh som jeg ønsker en sånn en..

Vel da er det overstått ,og det gikk helt greit,fikk tårer i øynene av hvor nydelig han var bare..klumpen i halsen snek seg på,men jeg klarte å la være å stortute..

Fikk bare enda en bekreftelse hvor riktig det er å fortsette å stå på,og holde ut,en dag sitter premien der:)

Dette skal vi klare jenter..i enden venter den fiiiineste gaven:)

Hang in there:)

Klemmeklemmer fra

Skifer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååå... så rørende, får helt tårer i øynene... En sånn liten gave (helst i mai:) hadde gjort seg:)

Dette skal vi jammen meg klare alle sammen!

Stå på:)

Forresten; det er smittsomt... å besøke nyfødt baby kan føre til graviditet:):)

Klem og lykke til

Skrevet

Hei, Skifer! Som hun over sier så er det smittsomt! Det har det i hvert fall vært for meg. Nå er det 41 dager til termin på andre mann, og første gang ble jeg gravid etter å ha holdt, luktet på, stelt med og i det hele tatt .. med min vennindes 3 uker gamle baby. Det var et år etter at vi hadde begynt å prøve. Andre gangen tok det et og et halvt år før jeg "fant meg en baby" jeg kunne kose med og jammen virket det denne gangen også!

Håper du luktet ekstra godt på han!!! :-)

Lykke til Skifer!

Klem fra sofa'n

Skrevet

Ååååååååååå kjenner jeg lengter etter en sånn en jeg også. Får nesten tårer i øynene av det du skriver. Kjenner nesten babylukta......Jeg vil også ha en slik liten en. Må innrømme at jeg fant fram nyfødtbildene av minstemann igår. Satt og drømte meg tilbake til en komplette lykke.....

Vi gir oss ikke enda nei :-)

Skrevet

Jeg kjenner etter og kjenner at jeg er skrekkelig missunnelige på de som nettopp har fått baby, ja. Her må en bare fortsette å jobbe på for vår tur kommerr vær du sikker.

Skrevet

Takk chianti:)

Koselig at du titter innom:)

41 dager igjen ja,hvor ble tiden av sier jeg bare,synes du netopp var her hos oss..he he..får håpe jeg ble smittet av babyen da:)

Jupp jenter vi gir oss først når spren sitter:)

Klem til dere alle igjen:)

Skifer

Skrevet

hemm skriveleif.. spren=spiren hi hi,spiren skal sitte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...