Gå til innhold

føler meg så allene.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har vært så heldig at jeg har kunnet gå hjemme med vår datter på 6 år, helt til nå. hun har aldri gått i barnehage e.l, men i går begynte hun i 1 klasse. det gikk fint i går da vi var sammen med henne, men i dag kom reaksjonen. synes det er så fælt å ikke ha henne rundt meg, det er så stille i huset, savner henne så......

føler at jeg ikke nå har kontroll på henne, redd det skal skje henne noe. er det noen andre som har det slik??

føler et tomrom inni meg. jeg vet jo at hun gleder seg til skolen, og har godt av det. jeg er 22+4 på vei, og hormonene herjer i kroppen, kanskje derfor jeg føler det slik, vet ikke jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en 7 åring som begynte på skolen ifjor... var helt forferdelig å sende han på skolen...redd, stolt og føler at han er blitt så stor og at andre passer på han enn meg. Helt normal reaksjon=) det var ikke stort bedre iår når han startet i 2... står nesten å gråter når han drar på bussen men nå er det vel åsså hormoner her og da=) så du er ikke alene... tror nok det er helt vanli for oss mødre ja..

Skrevet

har ingen erfaring med dette da jenten min er liten. vil hvertfall bare gi deg en klem. Du blir nok vant til forandringen etterhvert. heldig er hvertfall jenten din som har fått være sammen med mammaen sin så lenge:-)

Skrevet

så bra at jeg ikke er allene. godt å høre. hun er veldig knyttet til oss, og redd for å være allene uten oss. snakket nettopp m mannen min som har kjørt henne på skolen. hun begynte selvfølgelig å sette seg på bakbeina når han skulle gå, begynner nok å gråte. hun er jo ikke vant til dette her. får så vondt av henne. hun er en veldig bestemt liten jente, og vet hva hun vil. så er så redd for at hun bare vil gråte og bli helt vill når han går.

jeg har bare lyst å gråte selv. savner henne jo med engang.

Skrevet

tusen takk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...