Gå til innhold

Hjelp!!!! Holder på å bli gal

Anbefalte innlegg

Skrevet

nattevåk- finnes det en trylleformel der ute?...jeg trenger den nå! (samme som på søvndebatten for fikk ingen svar og er desperat!!!!)

Har kjempe problemer her- og er i grunn ganske langt nede og fortvila- får ikke sove!!

Gutten min på 4,5mnd våkner hele tiden på natten for å få smokk, han sovner med en gang han får smokken men dette skjer jo ca hver halvtime til time natten igjennom (de verste nettene, noen er bedre).

Vi har nå innført faste leggerutiner, bader, innskjerpet soving dagtid, har variert med erstatning på kveldstid. Lite grøt, litt mer grøt...venter med å legge til ca 1t etter mat for fordøyelsens skyld. Passet på at han har vært på do- (dvs malt/sviskesaft har ordnet litt hyppigere avføring, så det bør være ok). Passet på temperatur i rommet. Sjekket at det ikke kommer tenner...

Har selvfølgelig også prøvd å la ham ligge litt, men dette resulterer da i oppvåkning og skrik. han har ikke fått mat på natta på en stund, og da jeg forsøkte å gi mat spiste han bare litt, sovnet men fortsatte senere på natta og våkne...

Føler meg så komplett mislykket og sliten av at alt handler om at han skal sove- og vi får det ikke til. Er masse alene (pga samboers jobbing) og veldig sliten.

Hva skal jeg gjøre?

Finnes det en trylleformel derute???

Anonym

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...