Gjest Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Jeg synes det er rart..Er jo ikke så ung lengre, men jeg får likevel stygge blikk fra andre jenter når de ser magen min..Er det nysgjerrighet? Kan liksom ikke helt skjønne hva som er så galt heller...Husker det mye i 2004 når jeg fikk kevin, folk stirret og stirret...
mammat2goll Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Hva legger du i ung og gravid da? Jeg føler meg ikke ung lenger *sukk* Er 23 år og snart 2 barns mamma
Gjest Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 vel alt er jo relativt, men jeg er 25 så kanskje fra 25 og ned...men aunsett er det flere gravide som får disse blikkene, uansett alder egentlig
Gjest Sekretøsa Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 Ja, jeg har fått endel blikk nå, men mest når jeg har gått sammen med sambo, som jo er 12 år eldre enn meg... Jeg er 22 og 2barnsmor om 20 dager, sånn estimert )
Gjest Skrevet 21. august 2007 #5 Skrevet 21. august 2007 *kikker på profilen din og foretar kjapp hoderegning* Da var du 22 da førstemann kom? Jeg var 18 da jeg var gravid med min første, opplevde litt negativ oppmerksomhet iblant. Men sure blikk og rare kommentarer får man bare prøve å overse Kanskje du ser yngre ut enn 25? Kanskje noen av stirrerne er misunnelige, rett og slett?
mammat2goll Skrevet 21. august 2007 #6 Skrevet 21. august 2007 joda, får noen blikk. Men det er mest av jenter på min alder...vet ikke om de er missunnelig for att jeg har kommet så langt i livet og er ferdig med fest og fyll 3 dager i uken... Jeg velger å tro det vertfall
Gjest Skrevet 21. august 2007 #7 Skrevet 21. august 2007 skjønner hva du mener. når jeg hadde fått mitt første barn,fikk jeg grei beskjed av en dame at jeg burde gå og skamme meg.....hun trodde sikkert jeg var 16 år eller noe sånt(jeg var 22 år) men uansett,om jeg var 16 eller ikke,så er det mitt valg å få barn,ingen har rett til å si jeg skal skamme meg.
Gjest Skrevet 21. august 2007 #8 Skrevet 21. august 2007 skulle likt å visst hva denne stirringen kommer av altså...kanskje jeg skal si neste gang: hva glaner du på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå