Ioren Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 .... noen mener det er nok å pakke den omtrent i det vannet går, andre lurer på hvorfor i alle dager jeg ikke har pakket den enda.. (med 2 måneder (!!!!!) til termin... ) Når er liksom normalen på dette da? Tenkte at det kunne være noe jeg gjorde den dagen jeg gikk ut i permisjon jeg.. Uansett, så bor jeg ikke mange minuttene fra sykehuset heldigvis, så skulle jeg glemme noe er samboern min hjemme og tilbake igjen innen 20 minutter, så jeg er kanskje ikke av de som bekymrer meg mest over denne bagen....
Gjest Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 er nok veldig individuelt ja, noen vil gjøre dette tidlig mens andr venter til ting er i gang. For min del er det noe jeg vil ha klart samt sambo har "pålagt" meg dette fordi han vil ha den klar om ting skulle skje fortere enn antatt. Et annet viktig poeng kan jo være at jeg tror mange tenker at fødselen starter hjemme men det kan jo faktisk hende at du ikke er hjemme når det skjer så derfor skal min stå klar fra 2 uker før... men som du sier, man kan jo hente noe senere om det er noe du mangler men kanskje ikke så kjekt for dem som har 3 timer til sykehuset, og så er det jo enkelte ting i bagen jeg kunne tenkt meg under fødselen ,... kanskje...
Ioren Skrevet 21. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2007 Er det jeg mener også, at siden jeg har så kort vei til sykehuset er jeg kanskje ikke av de som bryr meg mest.. =P Ikke har jeg født før heller, så gudene vet hva jeg vil ha under en fødsel...
Gjest Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 he he..ser for meg at min fødsel ska ta all verdens tid så da vil jeg ha musikk til å slappe av med, og en venninne gav meg et tips om et godt skjørt på så følte hun ikke det var så "åpent" og bare løftet d opp da legen skulle sjekke. Så vil jeg ha litt digg og sånt som skal ligge i den om det skulle være nødvendig og selvsagt kamera ... men du skal bare se at jeg får en styrtfødsel og bagen like godt kunne ligget i kina under fødselen ha ha.. rart å ikke vite noen ting lissom... D:
prøvekluten+3små Skrevet 21. august 2007 #5 Skrevet 21. august 2007 hehhe,loren,veit ikke om du husker min historie jeg? men ikke...jeg gjentar IKKE sats på å pakk bagen når riene setter inn...det kan nemlig gå fortere enn du aner! og det er ikke stas å gå ned i matsalen dagen etter i sort naglebukse og rosa topp i januar,slik sambo greide å trø ned i min bag i kampens hete;o) pakk sjøl!hehhe,med mindre du har en veeeldig flink sambo da en fire uker før skulle man tro holder i masser da:o)
løve81 Skrevet 21. august 2007 #6 Skrevet 21. august 2007 Jeg hadde ikke pakket mer enn halvferdig da vannet gikk uten forvarsel i uke 36+4 sist... HELDIGVIS hadde jeg skrevet en liste noen uker tidligere som hang på kjøleskapet hvor jeg hadde skrevet opp hva jeg skulle ha med, og krysset ut det jeg hadde pakket. Det er jeg kjempeglad for, for selv om vi bare har 45 min til sykehuset, og hadde god tid, så hadde jeg sikkert glemt halvparten uten liste. Var så spemt på det som skulle skje, at konsentrasjonen var heller dårlig
ano`num *17.03.10* Skrevet 21. august 2007 #7 Skrevet 21. august 2007 Er 34+4 her og bagen skal pakkes en av de nærmeste dagene. Må bare få alt på listen og gjøre de innkjøp som trengs først. Tenkte å kjøpe meg en ny tannkost bla også, slik at jeg ikke engang trenger å tenke på slike småting. Vi bor nært sykehuset, men en vet jo ikke noe om hvor, når og hvordan. Starter fødselen brått er det jo en klar fordel. En annen fordel er jo at en har alt med seg om en blir ferdig sent på kvelden/natten. Da vil jeg ha både tannkost og deo, ikke minst klær klart til dagen derpå. Mannen kommer jo ikke så tidlig. Om han drar da....
Gjest Skrevet 21. august 2007 #8 Skrevet 21. august 2007 har 9 dager til termin og ikke pakka den ennå.
Mammaliten 78 *sprekkeferdig* Skrevet 21. august 2007 #9 Skrevet 21. august 2007 Tji hi, jeg husker ikke helt hvor jeg leste det, men det var en kar en gang som skulle pakke bagen mens kona sto med rier og greier. Da de kom frem på sukehuset og åpnet bagen fant de følgende oppi bagen: en pakke bind, et par sko med silletthæler og en stk kneip. Hysterisk morsomt
mammat2goll Skrevet 21. august 2007 #10 Skrevet 21. august 2007 Sist hadde jeg ikke pakket den, og trodde vel egentlig ikke att fødselen var sikkelig igang da jeg dro på sykehuset for en sjekk. Heldigvis lå kameraet i bilen for jeg var virkelig i fødsel, 3 timer senere var verdens nydligeste gutt født Var en del jeg savnet på sykehuset, ikke lett for en nybakt pappa å huske på alt heller Jeg tenkte jeg skulle pakke min i dag. Var nettopp på kontroll og var moden og 1 cm åpning. Er jo en stund igjen til termin 20 sept. Men man vet jo aldri, og denne gangen vil jeg pakke den selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå