ketosina Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 vi hadde besøk i sommer av foreldrene til sambo fra tromsø (vi bor i kristiansand) og de hadde med barnebarnet (som blir ste-niese til sambo), litt innviklet. hehehe. Fikk 2 ærlige spørsmål: 1: hva er de stripene på magen din? (strekkmerker) 2: hvorfor er magen din så stor når du ikke har baby i den? vel, forklaring om å ikke ha gått ned i vekt og hatt baby der og alt mulig rart. og det værste var det dette var midt i badeland med masssse folk rundt. kunne jo ikke annet enn å le. de er jo så herlige med den ærligheten.
Gjest Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Hahahaha! Jotakk, kjenner til det.... "Du har sånne lange pupper du mamma!" Jøss, takk.... "Har du MISTA tissen eller?!" (liten gutt etter å ha sett mamma'n naken)
fleXibel Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 Søstera mi..som da var 5 (er et stooort aldersforskjell på 20 år mellom oss..) vandret inn da jeg satt på do (hadde glemt å låst).. hun titta på meg og sa ...du har stooor rumpe du..... øh.. takk...det får du å når du blir stor svarte jeg..
mammat2goll Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 hehe...de er jo litt søte da!! Gutten min på 3 år spurte om babyen hadde kloret magen min (strekkmerker). Synes det var ganske søtt Han spurte meg også en gang jeg hadde dusjet om tissetassen min hadde falt av...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå