Jeg vil hete anonym!!! Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 1. Rotter (uææææ) 2. Mus 3. Orm/slanger
Gjest Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 1 - politikere 2 - homofobe 3 - mennesker som ikke liker NOEN dyr
Lumsk Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 Heksa, da er vi to som har litt fobi mot politikere:) Jeg har ikke fobi mot noen dyr man finner i Norge, men jeg er ikke spesielt begeistret for edderkopper (for mange bein), måker (de er skumle når de er sinte) og hunder (biter så innmari hardt).
Gjest Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 Kakkerlakker er vel det eneste jeg har fobi for. Ellers er jeg stort sett venner med verden.
Makka Pakka Skrevet 21. august 2007 #5 Skrevet 21. august 2007 1 Veps, klegg, blinding (de som kan stikke og bite og i tillegg kan fly!) 2 Litt redd kuer 3 Litt redd hester også
Felix&Lurifax Skrevet 21. august 2007 #6 Skrevet 21. august 2007 1. Mus og rotter 2. Fugler, selv spurv..
Diva Muffin Skrevet 21. august 2007 #7 Skrevet 21. august 2007 Absolutt ALT som er slimete av insekter og småkryp.. I går skulle jeg dra ei gulrot opp ute i hagen, og den var halvveis spist opp av noen brune, slimete baller jeg så vidt klarte å observere muligens kunne være snegler, før jeg hylte som en stukket gris og hev den så langt bort jeg klarte.. Jeg er så pinglete når det kommer til mark at jeg må grave opp potet med ei treslev.. hvis det er helt ekstremt krise, og samboer er for langt unna til å gjøre det.. For noen år siden var vi på Åland, og det kan virke som noen trær hadde et slags angrep av larver.. hundrevis av dem hang i digre spindel-poser fra grenene, og jeg synes det var så ekkelt at jeg begynte å grine... *rødme* Fobien min er så sterk at jeg blir dritkvalm av å skrive dette :/
Anonym bruker Skrevet 21. august 2007 #9 Skrevet 21. august 2007 MAUR!! jeg hater de. er så mange av dem og tenk å dette oppi en maurtue, hvis jeg får en maur på meg er det hyl og full krigsdans. sambo må bære meg hvis det er for mange av de på en sti feks liker heller ikke edderkopp, larver, biller etc er skikkelig pysete, men maur er nr 1!!
mamman&lilleprins Skrevet 21. august 2007 #13 Skrevet 21. august 2007 Har en helt vannvittig fobi mot edderkopper/kongero!! Det er ikke nøye hvor store eller små de er, kjenner ar hjertet raser avgårde og blir stiv av skrekk. Det er helt forferdelig, men har funnet et par metoder jeg kan bruke for å ta dem uten å komme nær. Blå jif-spray er min beste venn, bader udyret i sprayen. Er det en på gulvet henter jeg meg det tykkeste blader jeg eier og slenger det over den. Hehe, hørtes litt sprøtt ut, men hva skal man gjøre når man er så redd? Har ellers fobi mot veps, homle å alle slike flygedyr som stikker eller brenner eller hva de nå gjør!
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 21. august 2007 #15 Skrevet 21. august 2007 Maur, men er desverre masse av det i hagen min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå