Gå til innhold

Hva feiler det folk??!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei svigerinne som er verdens herligste. Hun er snill og morsom og bare helt knall! Men hva sier folk når jeg forklarer hvem hun er?

"Å, er'e hu lesba?"

Visst er hun lesbisk, men hva f@£n har det med noe som helst å gjøre? Grrrr. De kunne jo like gjerne sagt "er'e hun som jobber der" eller "er'e hun som gikk på den skolen", men neida!

Det eneste folk kobler henne til i minnet, er at hun har jentekjæreste.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, frem til den dagen folk overalt blir vant til afrikanere og homoer og slikt vil man nok få denne. Antagelig tilvennes de ikke før afrikanere og homoer og slikt i større grad begynner å bosette seg utenfor Oslo. Ikke at jeg har antydning til planer om å hjelpe til. =)

• 4 måneder senere...
Skrevet

Vi gjør vårt for å få spredd lesber utover i landet..flyttet til en nokså lite sted,en bygd faktisk,fikk vårt storkebarn,og tro du ikke at det gikk 14 dager,så flyttet det inn to lesber med sine barn til samme veien i den samme lille bygda!! Ingen av oss kjente hverandre fra før. Og enda rarere: veldig ofte når det er regnbue ute,så dukker det faktisk opp 2 regnbuer over strøket her vi bor..artig!!

Skrevet

Vi bidrar også - flytter ut av storbyen og langt opp i fjellet om noen få måneder. De har en butikk der! Ikke engang en bensinstasjon... Jeg har bittelitt panikk må jeg innrømme! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...