Gjest Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 De eldste av pentaene begynte i fjerde klasse idag. Samme gamle skolesekk, men stilig nytt penal. Digert brusende krøllete hår etter ei natt med fletter. Knæsjoransje genser og skoggrønt skjørt etter eget valg. Jenta mi begynner å bli stor! *tørke en tåre* Det er en helt syk følelse å sitte i godstolen med den minste pentaen i fanget - en liten spinnvill sak som nettopp feiret 7 mnd - og så går døra opp, og inn velter en fjerdeklassing! MIN fjerdeklassing! En hengslete ungfole med jakka på skeive og et digert glis. Hva f@£n skjedde?? Hadde ikke jeg NETTOPP ei lita tulle som holdt på å le seg ihjel når jeg blåste på den lille marsipanmagen hennes? Gikk hun ikke AKKURAT rundt i Ole Brumm-joggedress og nekta å legge seg uten "Ninen" (en rosa tøykanin som etterhvert døde av for mye kos)? Og nå er hun blitt DEN kule, store jenta. Sitter på rommet sitt og synger med til den siste skiva til Fall Out Boy, mens hun lager tegneserier. Eller ligger langflat på senga si og leser mine gamle samlepermer med Iskalde Grøss. Rosa klær? Glem det. Her skal det være svart, grått og gjerne skotskrutete korte skjørt. Oppsatt hår? Det er bara teit! Løst og flokete skal det være, kanskje med ei spenne - men den må være kul. Jeg har en liten fjortis under utvikling...hihihi....
Gjest Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Hahahahahaha! Før hun tasset ut døra nå, sa hun "Også må du ikke BARE sitte på nett idag, da mamma!" Hihi...nydelige jenta mi!
Gjest Sekretøsa Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 Kan tenke meg den følelsen. her er eldste "bare" 3 år om få straxer, og står og skriker bastant "jeg gidder ikke gjørra det".... Føles som i går at hun lå som en ball i et teppe på fanget mitt, og sovnet søtt mens hun smilte med sine skeive bollekinn.... De dagene er borte! Nå har jeg en selvstendig liten rakker som gjør alt hun kan for og trigge mammas nerver. Off, tiden flyr når man har det gøy!
Octopus Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 Hehe. De vokser fort opp de små, ja. Min eldste begynte i niende klasse mens nest eldstemann begynte i sjuende. Hjelp! Jeg føler meg gammel når jeg ser hvor stor ungene har blitt. Hehe.
Gjest Skrevet 21. august 2007 #5 Skrevet 21. august 2007 Octopus; da kanskje du kan gi meg råd om hvordan man takler en fjortis? hihi
Octopus Skrevet 21. august 2007 #6 Skrevet 21. august 2007 Hehe ;p Nå har faktisk ikke fjortisen min blitt så ille ennå ;p
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 21. august 2007 #7 Skrevet 21. august 2007 Har og en stk 4 klassing... Og som deg, født i juni 98... Men hun er ikke av de som bryr seg mest om hva hun har på seg... Men merker fjortis nykkene på andre måter... Har og en i 2 klasse....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå