Gjest Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Hadde det i hele forrige uke, men unntak av i går.. Har kommet tilbake igjen i dag, hva kan det være a?? Har hatt utrolig vondt i magen, ikke like ille nå, men fortsatt vondt :/
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 Eggløsning, mensen, gravid, cyster??
Gjest Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 Synes det gjør vondt i hele magen jeg, nederst i magen mest tror jeg..
Gjest Skrevet 21. august 2007 #5 Skrevet 21. august 2007 Aner ikke om det kan være noe av det jeg. Er ihvertfall ikke gravid, siden jeg har spiral! Har gått og vært konstant kvalm i en uke, kasta opp flere ganger.. Men er værst med magesmertene da...
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 21. august 2007 #6 Skrevet 21. august 2007 Det er ikke spiralen din som kødder med deg da? Og du kan jo bli gravid med spiral også... Jeg hadde fått en gyn sjekk imorra var jeg deg!
Northernlights Skrevet 21. august 2007 #7 Skrevet 21. august 2007 Bestill time til legen din,du. Skal ikke gå rundt og ha sånn vondt. Bestill time så snart de åpner, eller dra på legevakta hvis det blir verre. Ja,du kan bli gravid.Uansett prevansjonsbruk. Så få det sjekket ASAP!
Gjest Skrevet 21. august 2007 #8 Skrevet 21. august 2007 God bedring! *klemmer* Håper du tusler deg til legen, skal jo ikke gå rundt og ha det sånn. Venninna fikk falske veer av sin spiral, så kroppen kan iblant reagere på rare måter...
*Jente06*gutt08* Skrevet 21. august 2007 #9 Skrevet 21. august 2007 Jeg hadde kjempevondt i magen når jeg brukte spiral også.... måtte ta den ut igjen, og da kom det seg med en gang for meg:) Du må gå til legen...ingenting å vente på....håper du blir bra snart! God betring og lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå