smil =) Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Jippi! Jeg fikk førekortet i dag Endelig fikk jeg tid til å ta teori og oppkjøring før prinsessa kom =) Hehe jeg kom meg tilogmed bak rattet, selv om magen er på det høyeste (36 uker nå). Hun sparket og sto i, for jeg var sikkert full av adrenalin hehe pga spenningen hehe, men jeg klarte det på 1.forsøk! Er det noen av dere som har sluttet å kjøre bil nå som dere er blitt høygravide? og hvorfor har dere evnt. gjort det?
Firkløvern Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Gratulerer så mye med lappen!!!! Det er godt gjort av deg å ta den nå!! Jeg er i uke 36 i morgen og jeg kjører fortsatt bil. Så lenge det er plass til meg, skal jeg kjøre som vanlig.
våren Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 Er 40 uker og 3 dager. (altså over..) kjører fortsatt. Gratulerer med lappen. Veldig fint å kunne kjøre når man har baby.
strekkmerketrollet Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 GRATULERER MED LAPPEN!!! Jeg tok også lappen i slutten av svangerskapet (forrige gang) så jeg kjenner den letta følelsen ja er 35+1 i dag og kjører fortsatt, kjørte på overtid også med 1.mann, så det har jeg tenkt å gjøre nå også....viss jeg klarer det da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå