Northernlights Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Er det tomt, eller skal du dele litt, dibbeline? =O)
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Måtte bare si at det var fint å se deg her igjen;o)
Northernlights Skrevet 21. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2007 Takk =) Ble en pause istedenfor...men var visst tilgitt. ;o) Bente satt og knaska dundersalt her forleden, og fristet meg på MSN.....så jeg lurte på om hun hadde igjen noen. Men de er vel bortevekke.... Får kose meg med popkorn isteden ;o)
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 Tomt dessverre... Skal se om jeg får kjøpt noe nytt jeg kan friste deg med neste gang vi skravler på msn...., Northernlights... ;o)
Northernlights Skrevet 21. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. august 2007 Jeg skal kjøpe meg sjokolade i dag ;o) Så du må bare kose deg. namnam... Dessuten har jeg is i frysern.....OG mere popkorn! =o)
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 21. august 2007 #6 Skrevet 21. august 2007 Ville bare si Takk for tipset med det Skittles godtert. Har kikket på hjemmesida og de høres jo knallgode ut. Gleder meg til mannen min kommer hjem så jeg kan prøve dem=) Det verste er vel at jeg blir avhengig, det blir jeg helt sikkert hehehe...
dumme mamma Skrevet 21. august 2007 #7 Skrevet 21. august 2007 nei men, er DU her? Så glad for å se deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå