Gå til innhold

Sure,bitre kjerringer der ute

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som ikkje klarer å respektere at andre gravide er lykkelig og gravid!!

Ka fanken er det som feiler??

Jækla sure bitre kjerringer...Om ikkje dåke blir gravide så skal fanken ikkje det gå utover dei som faktisk klarer å bli det..

Et under om dåke er i forhold..stakkars mann...

At han hold ut...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss...

Hvem er det du har møtt som har ødelagt dagen din da ?

Skrevet

Folk kan kalle meg hva de måtte ønske..men enig med deg..Jeg må få lov til å være lykkelig og gravid uten at noen skal gidde å bry seg om hva jeg føler.....

Men vet ikke helt om det er rett å kalle dem for sure og bittre....

Skrevet

Sånn e det bare... Her er det nok full av sure bitre kjerringer som du sier...

Stakkars dem..Synd så synd i de.....NOT!!!!!

Hvis ikke de klarer å holde kjeft og skal kritisere andre fordi de er glade over graviditeten sin,så kan du holde kjeft....

Du sure stakkars bitre kjerring!!

Har du tenkt over hvorfor du er slik??

TAPER!!!!!!LOOSER!!!!!!

Skrevet

Selv om jeg egentlig ikke føler meg veldig truffet, foretrekker jeg uansett en smule surhet og bitterhet enn mental ubalanse...

Skrevet

He, he!

En typisk reaksjon fra en person som er veeeldig umoden kan man lese! Ikke rart at du holder deg anonym med sånn innstilling til livet!??

Naiv drittunge eller sur gammel kjerring.. vet ikke hva som er verst jeg, kanskje det første når alt kommer til alt...

-her skal det provoseres!!

Skrevet

Er ikke det ofte en ting av samme sak da?

At man som gravid med ev hormonubalanse grunnet endringer i kroppen som en konsekvens NETTOPP kan bli "bitchy" uansett alder og modenhet...?

Det kan ihvertfall jeg bli noen ganger.. Selv om jeg er aldri så lykkelig gravid og positiv til at svært unge kan bli de beste mødrene!! :0)

Det er derfor det er så okay å dra innom kranglesiden å få ut litt gruff!!

Skrevet

Kanskje, men nå tenkte jeg helst på at innlegg av den typen Anonym 15:18 skrev virker aldeles mot sin hensikt, og at nevnte anonym høres ut til å være i langt større ubalanse enn de "kjerringene" hun prøver å henge ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...