Anicol*Blir det pergospire? Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Sitter her noen dager over ikm, og er mega gravid!! Jeg har: *Ømme brystvorter. *Luft i magen (mye!) *Blir fort svimmel *Kvalm om morgenen. (sånn sulten kvalm, MÅ spise frokost, og jeg spiser ALDRI frokost) *Ekstra emosjonell (begynte nesten å grine når dinosaurene på king kong ramla) *Jeg sover mye om dagen, men ikke på natta. *Mens murringer Bl.a.=) Noen andre som er "like gravide"? Jo, også blei jeg spådd av krin om at hun trodde jeg var gravid. Satte ett ekstra kick i graviditeten=) Har tatt to negative tester. Men har syklus på 43-45 dager og er på dag 47. Lurer på om hcg nivået er like tullete som resten av syklusen min, så later som om jeg er itt gravid, bare må vente med å teste=P
15.mai :) Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Hehe tror ikke du trenger en test engang. Du høres VELDIG gravid ut:) Gratuler på forhånd:)
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 Ja det virker sånn på meg også at du er gravid. Hos meg er de første tegnet ømme pupper,mensmurring og stup trøtt hele tiden.
Anicol*Blir det pergospire? Skrevet 21. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. august 2007 Ligger sånn i halvkoma her nå.. Har vifte i taket og ligger halvveis ned dyne og holder på å svette bort. Skal til legen etterpå fordi jeg er så utrolig svimmel og rar. Tør ikke dra på jobb. Ikke beste stedet å svime av akkurat. Men håper dere har rett.. Jeg tror jeg er gravid. Så håper på det beste. SKal få legen min til å teste
Anicol*Blir det pergospire? Skrevet 21. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. august 2007 Da kom jeg tilbake fra legen og jeg er ikke gravid.. Og det med svimmelheten min trodde han var angstanfall!!! Har sliti med det før men var helt annerledes.. Får det ikke til å stemme jeg.. Gråt hele veien fra legen.. Ikke det svaret jeg hadde venta meg=(
15.mai :) Skrevet 21. august 2007 #6 Skrevet 21. august 2007 Uff det var synd å høre. Håper det går bedre i neste runde da. Eller bare kryss fingrene for at testen slo feil ut. Stå på og prøv igjen! god bedring.
Anicol*Blir det pergospire? Skrevet 21. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 21. august 2007 Ja, får håpe det.. Skikkelig usympatisk lege var det og.. han bare du er ikke gravid og fortsatte å prate om noe annet.. Han var heller ikke interessert i å prate om den syklusen heller.. Dumme mann.. Men men. Skal få ny time hos min egen lege.. Som heldigvis er dame og sympatisk
dårligfantasi Skrevet 21. august 2007 #8 Skrevet 21. august 2007 jeg hadde mange av dine symptomer i kanskje så lenge som en måned.. tok en test hos legen, og de sa jeg ikke var gravid.. en uke etter tok jeg en til, og jaggu var jeg gravid ja håper det er slik i ditt tilfelle også!
Anicol*Blir det pergospire? Skrevet 21. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 21. august 2007 Ja=) Får håpe det. Skal vente litt å se=) Får håpe jeg er like treig med å produsere hcg som jeg er treig med alt annet=P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå