venter 1til<3 Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 når man har mens,,påvirker det da ammingen? plutselig er det bare så lite melk hos meg,,å må gi mme til gutten min på 2mnd for at han skal være fornøyd...
Frk. Vable Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Han har ikke økedøgn da? Da er det jo litt viktig å legge han til brystet så ofte han trenger det slik at du får opp melkeprod. Hvis du skal fortsette å amme, da.. Vet ikke det med mensen, har ikke fått min igjen enda... Jippi!
venter 1til<3 Skrevet 20. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2007 han kan henge opp til hver halve time å ligge til opp til en halv time 3kvarter ennda ike fornøyd.... pumper ennda i tillegg for at det skal hjelpe på men nei...
Gjest Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 hmmm... når du sier det så var det vel da jeg fikke igjen mensen jeg mista melka!! tok bare 4 uker for meg da!
venter 1til<3 Skrevet 20. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. august 2007 hmmm... får bare henge i å pumpe i tillegg så den kanskje holdes....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå