Gå til innhold

Noen i Asker eller Bærum?


tonnil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hei.

 

Jeg er fra Bærum, 33 år og venter nr to. Har en pike som er 13 mnd. Så det blir rimelig tett, men vi gleder oss som bare det.

Jeg hartermin dagen etter deg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig! Koss e du i formen? Eg har det overraskende bra. Håpe bare det vare heile 9 mnd =) Me har ingen unger sammen, men han har ei datter fra før på 8 år. Blir spennande å fortelle nyheten te hu =) Sjøl om det e lenge te =).

Ska du føde på Bærum? Eg lur litt på det eller riksen...

 

tonnil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei igjen.

 

jeg er i grei form. litt vondt i hofter og korsrygg, men det må man nesten leve med.'

Jeg harsøkt riksen. Fødte der sist, og hadde en litt traumatisk fødsel som en dte i haste snitt, så ønsler planlagt KS der neste gang. Håper bare jeg får plass. Om man søker etter uke 7 er det visstnok umulig.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har fremdeles litt "mens smerter". kor lenge har me de, tror du? eg e jo ganske nervøse av og te... Ellers e eg i grei form, men litt vondt i ryggen. Eg ska høre med legen min på fredag ka han syns. Vett du ka kritikker Bærum har fått? Min mann vil helst at me ska føde der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei.

 

jeg tror bærum harfått kjempebra kritikk. Vet at de har flere familierom der, og de som jobber der er visstnoksupre. tror de har fått ny fødeavdeling, men vet ikke dette sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg bor i Asker. Har termin 30. april om alt går bra. Det er ganske nytt, og så utrolig spennende. Formen er veldig bra. Utenom vanvittig ømme bryster og en slags metallsmak i munn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan - bor i Asker også (Hvalstad). Er 34 og venter nr.3 ca. 20 April. Ikke helt sikker på dato. har UL igjen neste uke. Har hort om Bærum sykehus at de er veldig bra. Det eneste er at de ikke har barnelege der. Antar de regner med at det er såpass nær Oslo at man sender i ambulanse skulle det være noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Vi bor på Gullhella. Det er utrolig følelse å føle seg gravid. Formen er helt bra. Litt ømme bryster, men er helt fin. Skal til legen på mandag og får sikkert svar på en del ting. Må innrømme at jeg har lyst til å kjøpe mammaklær og gå med mage som synes allerede....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy at ddet begynne å bli flerne av oss. Då må me jo bare få te ett møte i oktober ein gang, for då har det vel gått ca tri mnd. Hadde våre koselig om me haddde våre samen om dette =) Tenk så spennande å fylla kvarandre gjennom disse tiene.

 

Eg va hos legen på fredag, men tok ingen kontroller. Ska ikkje det før 8. okt. Då ska eg liksom på svangerskapskontroll. Legen sa at eg trengte ikkje time før itte ca tri mnd. Så får me bare håpa at alt går bra så lenge =) Me glede oss iallefall sinnsykt møye!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er ikke helt inne på det hvordan jeg kan svare deg direkte ennå, men jeg vil gjerne treffes. All erfaring jeg kan dele og motta er positiv for meg. Hvordan får vi til det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

For å snakke direkte med ein person, bare trykke du på "nick" navnet, så trykke du på send meld, så komme det ein lyd i postkassen min =)

Me kan jo prøve å treffes om et par uker? I Asker, el Bærum? Sama for meg =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av dere i Asker & Bærum som har fodt på Bærum sykehus tidligere? Hva var deres erfaringer fra sykehuset? Jeg venter nr. 3, men mine forste 2 er fodt i USA så alt er litt annerledes. Er litt betenkt på at Bærum sykehus ikke har barneavd. hvis noe skulle skje....har aldri erfart et sykehus som ikke har barneavd. Prover selvsagt ikke og være pessimist, men man vet aldri. Noen som kommer til og soke seg til Drammen f.eks???

 

Jeg ser at 'trafo' er samme alder som meg (35 om et par uker selv), venter også nr.3, jeg har termin rundt 16. april. Kanskje du har fodt tildligere på Bærum sykehus og kan dele dine erfaringer???

 

Takk,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg holder til i Bærum, er 36 år og venter nr.2, 10 april.

Den første blir snart 9 mnd så det blir to veldig tette.

 

Jeg fødte på Bærum sykehus og var veldig fornøyd, kommer til å føde der igjen for det er såpass nærme. Jeg vet at de ikke har barnelge der, men så regner jeg heller ikke med at noe kommer til å skje. Den første fødselen gikk som på skinner. Jeg hadde full åpning og pressrier på 20 min, så for meg er det litt vesentlig at jeg føder i nærheten.

Det er barnelege fra Riksen (tror det var fra Riksen...) på besøk på sykehuset hver dag, og skulle noe skje sender de ambulanse.

 

De har familierom og barsel med 2 og 3 senger på hvert rom. Sist jeg fødte fikk jeg et barselrom alene, for det var så få fødende på barsel - det var luksus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...