Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei du!

Hvordan står det til med dere og med Fire?

Hun har bursdag snart forresten, den 28...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da blir hun 8 eller 9?

joda gamlemor har det bare fint. var hos mine foreldre og i sverige i helga. har gått kjempefint både med kjøring og andre hunder( begge kjønn). merker hun ahr begynt å feste seg til oss for hun gir oss DET blikket om hun må være på et fremmed sted uten oss noen timer og er ellevill da vi komemr tilbake.

men du, er det noe annet enn marg hun reagerer på? hun har vært en del dårlig i magen så vurderer å få henne sjekka hos en dyrlege... hun er i god form ellers, men vanskelig å se. ikke den mest aktive hunden;)

Skrevet

Da blir hun åtte:)

Store jenta...

Så deilig når de knytter seg, er så glad for at det går så bra asså!

Når det kommer til ting hun reagerer på så har jeg ikke opplevd det noe særlig, det har hendt hun har vært litt løs, men da har det feks vært når hun har rappet lillebrors pizza og spist HELE liksom;)

Men skal høre med pappa jeg, og gi deg en tilbakemelding!

Ativ? Hehe, nei hun er ganske lat av seg;)

Skrevet

hehe hun sover jo store deler av dagen *ler*. er håpløst å vite hva hun har stappa i seg også. hender vi sitter i stua og spiser og da er hun kjapp og henter selv når vi går der fra. hehe noen nykker må hun vel få ha:)

hun har forresten fått seg favorittplass: oppi moa sin store seng. kaster ned henne derfra hver gang jeg henter malin om natta, men hun er like raskt tilbake igjen:) tror hun liker veldig myke soveplasser. senga si bruker hun stort sett bare om morgenen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...