Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 edderkopper på soverommet, hvor minsten også ligger og sover.. Hater de dyra og samboeren er på jobb.. så da må jeg jo ta dem selv.. Heldigvis våkna ikke lillegutt! Har myggnetting forran vinduet.. Æsj.. Hvor kommer dem fra?! Nå lukka jeg luka i veggen da..
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Uuuææææhhhh... da hadde jeg ALDRI fått til å sove.... Hater eddiser..
Jeanskin Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Æsj, sånn har jeg det også... Problemet er bare at de kommer seg inn overalt! Er ikke redd dem, men liker de ikke akkurat! Snuppa sover i bagen til vogna, så jeg har myggnettingen over den på natta. De er vel ikke farlige, men orker ikke tanken på at de kryper over henne på natta! Ille nok å tenke at de kryper over meg... Nei, huff
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Ja, dem kommer seg vel inn overalt.. Tenker hele tiden på noe jeg hørte for lenge siden jeg da, det at man spiser så og så mange (husker ikke antall) edderkopper mens man sover i året..
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 20. august 2007 #5 Skrevet 20. august 2007 HOLD KJEFT:-((((((( Jeg vil sove i nat... *snufs*
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #6 Skrevet 20. august 2007 Hehe vet jo ikke om det er sant da.. Jeg kommer sikkert ikke til å få sove, etter at jeg leste det hun ene skrev om at hun var redd de kravla oppå henne eller babyen..=( *æsj a meg..*
Gjest Skrevet 20. august 2007 #7 Skrevet 20. august 2007 Det er ca 50!!! i løpet av et liv... Men mulig det inkluderer andre kryp i samme sjanger også. Men det er jo ikke de derre SVÆRE da! Det er jo de som ser ut som de kommer rett fra bananeskene som er creepy... Og jeg bor i en havneby så her har bananvariantene blandet seg med de lokale, så de kan hoppe bortimot meteren og då bli hoven om de biter! *heeeerlig*
Gjest Skrevet 21. august 2007 #8 Skrevet 21. august 2007 Edderkopper er så vakre! Den eneste edderkpppen jeg ikke liker, er Spiderman, hihi
Anonym bruker Skrevet 21. august 2007 #9 Skrevet 21. august 2007 Ei jeg studerte sammen med i tid gikk faktiskt til psykolog for hennes skrekk for edderkopper preget hele livet hennes, uavhengig om hun haddde sett en edderkopp på en tid eller ei.......
Gjest Skrevet 21. august 2007 #10 Skrevet 21. august 2007 Jupp, det fins folk som plages skikkelig av araknofobi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå