Gå til innhold

3 hjernesvulster...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svigermor datt om i dag og de fant ut etter scanning at hun hadde 3 hjernesvulster.. Godartet eller ondartet vet de sikkert ikke enda..

Jeg vet liksom ikke hvordan jeg skal reagere ovenfor mannen.. Vi har pratet litt, grått litt.. men enda vanskelig og prate om...

Jeg har på en måte vanskelig for og se positivt på det.. Uff.. føler meg rådvill.. Mamma døde av hjernesvulst og har ikke lyst at sønnen min skal miste sin bestemor så tidlig at han ikke vil huske henne..

Mammaen min har han jo aldri sett..

Vet ikke hvor jeg vil hen med dette jeg.. Bare skrive litt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HUff, det var utrolig trist å høre. Vil bare gi deg en god klem:)

Skrevet

Uffda, så trist. Ønsker dåke lykke til vidare.

Skrevet

Jeg ville bare gi deg en kjempegod klem jeg!

Jeg er kreftsykepleier og vet dere har en lang prosess med utredning fremfor dere før dere vet noe sikkert..... Hjernesvulster er jo iblant godartede, hold på håpet til det motsatte er bevist! Og hvis det skulle være det verste, så får dere ta det der og da.

Lykke til!

Skrevet

Kan ikke annet enn å sende deg en stor varm klem!

Håper de er godartede.

Til trøst; kreftforskninga gjør enorme framskritt hvert eneste år. Prøv å ikke ta sorgen på forskudd, selvom det er nesten umulig i og med det du opplevde med moren din.

Det er helt ok at du ikke veit hva du skal si eller gjøre for mannen din - ingen veit det i sånne situasjoner. Han setter pris på at du er der bare, du trenger ikke fikse alt.

Håper inderlig det går bra med svigermoren din.

Skrevet

Takk takk alle sammen...

Har desverre veldig vanskelig for og se lyst på dette.. Siste oppdateringen vi fikk i går kveld gjorde meg enda mer bekymret..

Hun har små lammelser på venstre side.., hun har hatt 4 anfall som minner om epelepsi iløpet av dagen.. Og hun er omtåket og vet/skjønte ikke helt hva som skjedde rundt henne..

Har fått noen timer fri fra jobb i dag sånn at mannen kan reise ned alene til mammaen.. Håper da at formen hennes er bedre..

Jeg vet ikke og synes det er vanskelig og bedømme hvor tidlig jeg kan komme ned på sykehuset og besøke henne..Vi står ganske nærme hverandre så jeg vil veldig gjerne besøke henne..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...