Gå til innhold

det skal ikke være lett nei..

Anbefalte innlegg

Skrevet

huff.. må bare klage litt...

har hittil søkt på 2 deltidsjobber i dagligvarebutikk,men ikke fått noe respons ennå.. sendte inn forrige onsdag/torsdag..så kanskje litt tidlig å forvente svar..?hm..

jeg har aldri jobbet før,gikk fra videregående til å bli hjemmeværende mamma... :-) Trives veldig godt med å være hjemme sammen med øyenstenen min,men føler at jeg kommer til å gå på veggen snart om jeg ikke får noe annet å gjøre.. trenger rett og slett litt luftforandring...

planen er å jobbe 2 dager i uka og ha gutten min hos dagmamma :) tror han vil ha godt av litt luftforandring også.. får nye venner å sånt..:)

men er det vanlig at det tar lang tid? hm.. kan hende jeg er litt utolmodig..for jeg vil virkelig ut i jobb... !

håper jeg får svar snart.. hvis ikke så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre... =/ går på veggen snaaart...!!!! er så utrolig rastløs nå om dagen..ille.. menmen..snart oppkjøring nå da..så da kommer jeg meg ivertfall litt ut og kan besøke venner om kvelden å sånt.. er jo pr i dag avhengig av at sambo kjører meg hit og dit.. og på kveldstid går ikke,for da må vi jo vekke gutten vår og det er ikke aktuelt.. så bare det at jeg får førerkort gjør jo en stor forskjell.. MEN, en jobb vil gjøre susen;)

gi meg trøst kjære medsøstre....snufs... hehe:p=/ *fortvilet* huff..jeg må lære meg å tenke positivt.. forhåpentligvis så ligger d et svar i mailinnboksen min i mårra;) eller hva?:D

hilsen en ung mamma;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en tlf til butikken der du har søkt jobb og hør hvordan ting ligger ann.Positivt om du viser interesse for jobben du har søkt på ;-)

Skrevet

Heisann du! Blir så fint atte dette serru ;)

Du kan jo gå innom butikker og høre om de trenger vikarer dersom du ikke får disse deltidsjobbene! Samme gjelder for barnehager, noen av dem trenger alltid vikarer :) ...bare forslag dersom du ikke får positiv tilbakemelding på søknadene, men selvfølgelig, jeg krysser fingre og tær for deg :)

Skrevet

Tror nok du er litt utålmodig ja ;o) Litt tidlig å forvente svar når det ikke har gått en uke en gang, hihi.

Men skjønner jo for så vidt det da! Skader ikke å ringe butikken du har søkt jobb i og høre når de antar å ta inn folk til intervjuer, og vise din interesse. Kan jo hende de har en søknadsfrist som ikke er gått ut enda, og derfor har de ikke hørt fra seg? Må jo nesten vente til den er over, så alle som vil søke kan få gjøre det.

Lykke til i allefall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...