*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 En god, trøtt, myk og varm fornøyd liten baby, som himler med øyene og "klorer" når den får pupp????????? Åååhhh.... tror jeg er skikkelig forelsket i jenta mi jeg... Og jeg som trodde når jeg gikk gravid at jeg ikke kunne bli SÅ glad i ett barn til som jeg er i eldstejenta mi... Morsfølelsen er jammen herlig:-))))
Mamman til M&E Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Signerer denne. Ingenting kan overgå morsfølelsen. :-)
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Helt enig.Jeg elsker sønnen min høyere enn alt annet.:)Kunne ikke forestilt meg et liv uten han....
Go`mamma`n... Skrevet 20. august 2007 #5 Skrevet 20. august 2007 Helt enig:-) Jeg trodde oxo at jeg ikke kunne bli like glad i begge.......Men det går HELT fint an, gitt:-)
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 20. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. august 2007 Og din er nesten like gammel som snuppa mi, Go`mamma`n... Jenta mi er født 19.4... ååååååhhhh.... får så lyst til å knuseklemme henne...
Felix&Lurifax Skrevet 21. august 2007 #7 Skrevet 21. august 2007 tenker noen ganger at lille gutten kommer til å få traumer av så mye jeg koser med han, de er rett og slett til å spise opp!! Måtte ta meg selv i nakken en dag jeg satt og sugde han på øreflippen.....men jeg vil bare være så nærme som mulig
Diva Muffin Skrevet 21. august 2007 #8 Skrevet 21. august 2007 Hehe, det er hardt å være mor! Jeg har verdens skjønneste lille unge, i går plystret jeg til henne, og hun strakte hals og lagde trutmunn tilbake.. Hun er så pussig, å ta buser ut med en binders synes hun er kjempegøy, og ler høyt mens jeg piller og styrer! Nå ligger hun og er uenig med gymmen om et eller annet, skulle likt å vite hva det er
Gjest Skrevet 21. august 2007 #9 Skrevet 21. august 2007 Signerer!! Snuppen min er snart 1 mnd og er verdens herligste!
Mamma til to tette Skrevet 21. august 2007 #10 Skrevet 21. august 2007 Gutten min er bare så skjønn, i dag lå han lenge og jobbet under babygymen og når jeg la meg ned ved siden av ham så bare begynte han å riste av latter og lo og lo. Måtte bare flire jeg også. Har hatt en kjempefin dag i parken med ham, han lå på skinnfellen sin og så med store øyne på verden rundt seg. Sånne dager er bare de beste i permisjonen, kunne ønske det var starten og ikke slutten på sommeren nå!
Gulan, gullet og gullklumpen Skrevet 21. august 2007 #11 Skrevet 21. august 2007 heelt enig:) og når lille gullet er mett og trøtt og legger hodet sitt godt til rette oppå puppen og bruker den til pute samtidig som han lager litt go lyder .....helledussan ¤smelt smelt¤ beste følelsen i verden å være mamma!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå