Gå til innhold

Hvor mye drikke på personalfest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha personalfest, på ei hytte med overnatting, grilling osv, med beskjed om å ta med drikke og mat selv!!

Hvor mye alkohol tar jeg med da?og hva?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med så mye du føler for??? Ingen "regel" for sånt...

Skrevet

Så mye som du ønsker å drikke samme med kollegene dine? Jeg hadde ikke tatt med noe.

Skrevet

Jeg tror jeg hadde drukket meget meget meget lite. Dette er folk du skal jobbe med videre. he he:) greit å ikke ha fyllehistorier hengende over seg.

Skrevet

Hva slags kolleager har du da? Og hvor gode venner er dere? Hos oss er det ikke noe i veien for å drikke seg selv under bordet om man skulle øsnke det, ingen tenker dårlig om deg av den grunn (men må jo innrømme at jeg prøver å unngå det selv).

Skrevet

Hm? Hvorfor følte du at du måtte bekrefte påstanden min?

Skrevet

Har jobbet der ett år, men det er også sammen med andre lignende samarbeidsbedrifter..så det er noen ukjente folk..

Skrevet

Da hadde jeg garantert tatt det ganske pent, men det er jo bare å ta med litt så kan du jo se an stemningen utoverkvelden :o)

Skrevet

Det er nå berre å ta med seg ein del, du må jo ikkje drikke alt. Ta med det du pleier å ha med på andre fester, og drikk det som er naturlig for deg å drikke på denne festen. God tur :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...