Snittet Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Vi skal ha personalfest, på ei hytte med overnatting, grilling osv, med beskjed om å ta med drikke og mat selv!! Hvor mye alkohol tar jeg med da?og hva?
Tinepia Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Hva med så mye du føler for??? Ingen "regel" for sånt...
Gjest ->>- Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Så mye som du ønsker å drikke samme med kollegene dine? Jeg hadde ikke tatt med noe.
meg & to små vampyrer Skrevet 20. august 2007 #5 Skrevet 20. august 2007 Jeg tror jeg hadde drukket meget meget meget lite. Dette er folk du skal jobbe med videre. he he:) greit å ikke ha fyllehistorier hengende over seg.
~sjiraff~ Skrevet 20. august 2007 #6 Skrevet 20. august 2007 Hva slags kolleager har du da? Og hvor gode venner er dere? Hos oss er det ikke noe i veien for å drikke seg selv under bordet om man skulle øsnke det, ingen tenker dårlig om deg av den grunn (men må jo innrømme at jeg prøver å unngå det selv).
Gjest ->>- Skrevet 20. august 2007 #7 Skrevet 20. august 2007 Hm? Hvorfor følte du at du måtte bekrefte påstanden min?
Snittet Skrevet 20. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 20. august 2007 Har jobbet der ett år, men det er også sammen med andre lignende samarbeidsbedrifter..så det er noen ukjente folk..
~sjiraff~ Skrevet 20. august 2007 #9 Skrevet 20. august 2007 Da hadde jeg garantert tatt det ganske pent, men det er jo bare å ta med litt så kan du jo se an stemningen utoverkvelden )
hit og dit Skrevet 20. august 2007 #10 Skrevet 20. august 2007 Det er nå berre å ta med seg ein del, du må jo ikkje drikke alt. Ta med det du pleier å ha med på andre fester, og drikk det som er naturlig for deg å drikke på denne festen. God tur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå