Gå til innhold

noen flere som har ikm 28 aug?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har symp? tidlig men

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Jeg har IKM 28. eller 29. Jeg har ganske kort lutealfase, så er ikke lenge siden jeg hadde EL. Er ikke helt sikker på om jeg har hatt EL da.. Men hvis jeg har hatt det, er det bare 3 dager siden, så ingen symptomer her enda. Hva med deg?

Skrevet

nei ingen ennda. men jeg håper håper. håper vi alle får en mai spire:)

Skrevet

Det håper jeg og:) Krysser fingrene for deg:)

Skrevet

hehe august spire bli d vel:)

Skrevet

hihi;) august-spire og mai-baby;)

Skrevet

Jeg har IKM etter EL 28aug,men etter mens syklusen har jeg IKM 30. Hadde EL tirsdag/onsdag for ei uke siden... Har NOKK symtop ja...! Kvalm om kveld/morgen, kan kaste opp, litt hodepine, munnsår,murringer i korsrygg og kan kjenne det av og til om morgenen rundt livmora.... Satser på mai-baby nå:)

Skrevet

Tror ikm er 28. eller 29. hos meg og. Vanskelig å si det der med symptomer synes jeg for jeg vet liksom ikke helt om jeg går å innbiller meg dem eller om de virkelig er der.

Skrevet

Ojj! Vi er akkurat likt jo :o) Jeg har også IKM etter syklus 30., men etter EL 28. Har litt symptomer jeg også, men det symptomet som jeg satser mest på er at jeg har fått kløe og utflod, og det har jeg aldri ellers *håpe, håpe*

Ellers har jeg hatt mensmurringer og metallsmak i munnen, men dette kan vel like gjerne være psykisk tror jeg :o)

Tror jeg tester 28. istedet for 30. som planen først var....

Lykke til!

Skrevet

jeg har ikm 30aug ..so venter i spenning=)

Skrevet

Så morsomt Chezka!! :P Jeg og kommer til å teste tirsdag...

Krysser alt som krysses kan for at de fleste av oss har en liten spire:)

Lykke til alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...