Gå til innhold

Noen som har begynt å studere nå i høst???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har jeg! Studerer i Oslo. Flere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Studere og studere fru Blom, jeg tar Voksenopplæring 1 dag i uka, Helseservicefag :) Jobber ved siden av, sliten som en gal med å finne dagmamma!!!

Skrevet

Jeg tar voksenopplæring på tannhelsesekretærlinja.Har et år igjenn så er jeg ferdig..herlig

Skrevet

Du er født i '89 og studerer på UiO altså? Er det mulig egentlig? Er du ikke 1 år for ung til det? Bare lurer altså!

Skrevet

Studerer skipsfart og logistikk i Vestfold. :)

Skrevet

lurte jeg og på....

Skrevet

Jo, i prinsippet skulle jeg jo gått VK2 nå... Men for å gjøre en innviklet historie litt kort: gått på skole i utlandet, fulgt et helt annet skolesystem, begynte skolen mye tidligere enn vanlige offentlige norske skolestudenter... Og av den grunn har jeg gått med -88 kullet og ikke -89 kullet.

Skrevet

Ok! Hva har du studert i utlandet, og hvor?

Skrevet

Har ikke studert noe spesielt i utlandet.... Gått helt vanlig grunnskole... Riktignok en fransk privatskole... Den er ganske kjent, men spørs om du har hørt om den fordet. Den ligger i London.

Skrevet

Ok så du har bodd hele livet i London da eller ? :) Høres spennende ut!

Skrevet

Hele og hele... Bodde der frem til jeg var 13.... :-) Ikke videre spennende heller....=P MEN, en veldig fin og koselig by;-)

Skrevet

Ok. Hva heter skolen? Kjenner en som gikk på Hampstead Hill School i Nord-London, eller venninna mi kjenner han da..

Skrevet

Okay... Jeg gikk ikke på Hampstead Hill jeg da...;-)

Skolen jeg gikk på heter så mye som Lycée Français Charles de Gaulle (men referes stortsett til som bare Lycée)... Altså, undervisningen foregår hovedsakelig på fransk.

Skrevet

Går siste året på hjelpelier jeg :D blir godt :P

Skrevet

går almen påbygning nå!

neste år begynner endelig studier =)

Skrevet

Begynte nettopp 3. året på Uio. Skal prøve å ta noen fag i år mens jeg går hjemme, men spørs om det blir så lett når karen her begynner å bli mer og mer våken og trenger mer og mer stimuli!

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Jupp...bachelor i språk på UiO.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...