PopUp Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Herregud, husker den ikke... Prøvde å synge den for lillesnupp istad, men rota noe fælt, hehe...
Monajenten Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Lille Petter Edderkopp han klartet på min hatt Så begynte det å regne og Petter ned han datt Så kom solen og skinte på min hatt Da ble det liv i edderkopp som klatret på min hatt
SuperGlad Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Lille Petter edderkopp han klatret på min hatt så begynte det å regne å Petter ned han datt så kom solen å skinte på min hatt så ble det liv i petterkopp som klatret på min hatt.... slik synger jeg den i hvertfall
Gjest ->>- Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Lille Petter Edderkopp han klatret på min hatt så begynte det og regne og Petter ned han datt. Så kom solen og skinte på min hatt. Da ble det liv i Petterkopp (noen synger edderkopp) som klatret på min hatt.
PopUp Skrevet 20. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. august 2007 Takk dere ) Det hørtes brått mye bedre ut ja, hihi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå