Karomamma Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Lavt batteri på laptopen, jeg skal logge av og se Kveldsnytt (fra nytt studio) i senga. Ha en fin aften!!
Plutseliten :) Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Natta til deg,til deg,og til deg..... Phu..tross gule priser er jeg veeeeldig glad jeg ikke venter trillinger
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Natta på deg:-) SULTEN...............MÅ HA MAT NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Nå bare MÅ jeg ha litt mat i magen.....logger av og angriper kjøkkenet, dumme dumme klattispappan som ikke har rotet seg hjem fra fisketuren ennå.....orker ikke vente på at han skal lage nattmat;-) Natta og takk for ikveld:-)
Plutseliten :) Skrevet 20. august 2007 #6 Skrevet 20. august 2007 Nattinatt...skal ut å lufte meg en tur å titte på stjernene nå, før jeg løper innom dusjen på vei til sengs. Er meldt sol og varmt i morgen jo...! Må komme seg tidlig opp og ut )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå